זכוכית ברוזלך: בית המשפט לתביעות קטנות חייב את סניף קפה לנדוור בהוד השרון לשלם לצעירה אלפי שקלים לאחר שהזמינה את המאפה הפופולרי "רוזלך", שבעת אכילתו שברה את השן: "הייתה שם זכוכית".
2 צפייה בגלריה
רוזלך
רוזלך
רוזלך
(צילום: ירון ברנר)
על פי פסק הדין, התושבת הגיעה עם חברתה לבית הקפה בהוד השרון והזמינה מאפה בשם "רוזלך". על פי עדותה "בביס הראשון שנתתי הרגשתי שזו זכוכית, ברגע הראשון לא הרגשתי שנשברה לי השן אלא הוצאתי את מה שהיה לי בפה למפית, וראיתי שיש זכוכית". המקרה דווח למלצר ולאחר התנצלות היא לא חויבה בתשלום בגין הארוחה.

2 צפייה בגלריה
בית קפה לנדוור בהוד השרון
בית קפה לנדוור בהוד השרון
בית קפה לנדוור בהוד השרון
(צילום: עמוד הפייסבוק של בית הקפה)

למחרת היא פנתה לרופא שיניים המטפל בה מזה 16 שנה, ועל פי קביעתו נוצר שבר בשן ולכן החליטה לתבוע את מלוא הנזק מהסניף המדובר.
קראו גם:
בסניף לנדוור בהוד השרון הסכימו לעובדות המקרה וכן החליטו לפצותה אך במשא ומתן התגלעה מחלוקת לגובה הפיצוי. השופטת הבכירה, רחל קרלינסקי קבעה כי "עלה בידי התובעת להוכיח שני ראשי נזק והם כאב וסבל והוצאות רפואיות. המסמך הרפואי שהוגש גודר ראשי נזק אלו, ולכן כשאני נותנת דעתי לדברי התובעת בעדותה באשר למידה המסוימת של כאב וסבל שנגרמו לה וההוצאות העתידיות הריאליות ובהתחשב בפסיקה נוהגת בבית משפט לתביעות קטנות, אני מוצאת כי פיצוי בסך של 5000 שקל יהיה הולם בנסיבות".