מרגש: עין לא נותרה יבשה, כשאלון פז שנולד וגדל בהוד השרון, ובשנים האחרונות התגורר בפתח תקוה, המשותק בכל חלקי גופו, הציע נישואים לבחירת ליבו.
2 צפייה בגלריה
אלון פז בהצעת הנישואים
אלון פז בהצעת הנישואים
אלון פז בהצעת הנישואים
(צילום: איחוד הצלה)
לפני כ-14 שנה עבר פז, אז תושב הוד השרון, תאונת דרכים קשה סמוך לנתניה. מצבו הידרדר בעקבות הפציעה והוא נותר משותק בכל גופו. מאז הוא חי בבית החולים בית רבקה בפתח תקוה ויוצא ממנו רק אחת למספר חודשים בליווי פרמדיקים וחובשים מתנדבים של "איחוד הצלה" שמסיעים אותו לטיולים ברחבי הארץ בניידת טיפול נמרץ ובליווי רפואי צמוד.


אלון הגיע אל המקום בניידת טיפול נמרץ. הצוות הוריד אותו מהאמבולנס, יחד עם מכונת ההנשמה המלווה אותו באופן קבוע. הצוות הרפואי הוביל את המיטה עליה שכב על השטיח האדום, שנפרש מבעוד מועד. בעודו מחזיק את הטבעת שקנה, וכשברקע מוזיקה ופתיתי קונפטי עפים באוויר, הציע אלון נישואין – ובחירת לבו נענתה.
עין לא נותרה יבשה בקרב הנוכחים, שניגשו לאחל מזל טוב לזוג המאושר. לאחר מכן החלו ריקודים ספונטניים, שנמשכו דקות ארוכות.

2 צפייה בגלריה
אלון פז
אלון פז
אלון פז
(צילום: פרטי)

לאט לאט, החלו עוברי אורח להתאסף סביב השטיח האדום והשלט הענק שנפרשו ברחבה הסמוכה לבית הכנסת החורבה שברובע היהודי בירושלים.
ואז זה קרה, ניידת טיפול נמרץ של איחוד הצלה נעצרה סמוך למקום כשהיא מסתירה את המתרחש. הצוות הוריד מהאמבולנס את המיטה עליה שכב באותו זמן אלון היקר ואת מכונת ההנשמה, בחירת ליבו עמדה לידו ואז התגלה לעיניה המחזה המרהיב.
קראו גם:
המוזיקה החלה להתנגן ברקע, הקונפטי עף באוויר וההמונים שהתאספו סביב לא יכלו לעצור את דמעותיהם. הצוות הרפואי כשדמעות בעיניו, הוביל את המיטה על השטיח האדום, אלון החזיק את הטבעת המיוחדת שקנה, הציע, והיא כמובן אמרה כן.
ההמונים שהתאספו סביב ניגשו לאחל מזל טוב לזוג המאושר, ואז החלו ריקודים דקות ארוכות.