החלה לחשוד שבעלה בוגד בה, כשילדותיה דיווחו על חברה מסתורית של האב, אותה פגשו בגן השעשועים.
3 צפייה בגלריה
בגידה בגן השעשועים
בגידה בגן השעשועים
בגידה בגן השעשועים
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
בגידות בחיי הנישואין שמתגלות לצד השני עלולות להיות כואבות ביותר, כך גילה לאחרונה על בשרו תושב העיר, שנאלץ לוותר על חלקו בבית המשותף, במסגרת הסכם גירושין בינו לבין אשתו.
הכל החל, כאשר רומן אסור פרץ בין הבעל לבין קולגה שלו בעבודה, השניים המשמשים כעובדי מדינה, הקפידו לשמור על דיסקרטיות רבה, ותקשרו ביניהם באמצעות מכשירי סלולר חלופיים.
על מנת לבלות יותר זמן ביחד, הייתה נוהגת המאהבת להגיע לגן השעשועים שבו שהה הגבר עם בנותיו, להעביר לו מסמכים, ולשוחח עימו. לשאלת הילדות מי זו האישה הזו, ענה להן האב כי מדובר בחברה מהעבודה של אבא, שאבא חייב ללמד אותה את העבודה, כדי שהיא תעבוד טוב יותר.
חשדה של האישה התעורר, לאחר ששמעה מבנותיה, על המפגשים עם "החברה של אבא" בגן השעשועים. חושיה המחודדים בישרו לה שלא מדובר בעוד עמיתה לעבודה, והיא החליטה לשכור חוקר פרטי שיעקוב אחר מעשיו של הבעל. לחוקרים שאליהם פנתה, היא הציגה את הפרויקט בפשטות: היא תשכור את שירותיהם רק אם יסייעו לה לשתול בבית המשפחה מצלמות נסתרות.

3 צפייה בגלריה
גירושין גירושים בני זוג
גירושין גירושים בני זוג
גירושין גרושים בני זוג
(צילום המחשה: shutterstock)

חלק מהחוקרים סירבו לבקשה, והסבירו לאישה שמדובר במעשה לא חוקי, שפרותיו ככל הנראה ייפסלו על ידי בית המשפט. אך האישה עמדה על שלה, והסבירה היא רוצה לראות בעיניים שהוא מעז לבגוד בה".
וכך, נמצא לבסוף חוקר פרטי שיאות לקבל על עצמו את המשימה, והוא אכן רישת את בית המשפחה במספר רב של מצלמות במעגל סגור, שכיסו בו כל פינה נסתרת.
בנקודה זו פנתה האישה לחלק השני והמתוחכם בתוכניתה. היא הודיעה לבעלה שהיא מתכוונת לנסוע לדרום הארץ לבית הוריה במושב, למשך סוף השבוע. הבעל, התנצל ואמר שהוא לא יוכל לצערו להצטרף, בגלל עניינים דחופים בעבודה. או אז, מיהר הבעל להודיע למאהבת, שבסוף השבוע הקרוב הבית שלו עומד לרשותם.
האישה לא שיערה עד כמה תכניתה המתוחכמת תצליח. מסתבר שהבעל, שלא גילה אף פעם התלהבות יתרה בכל הנוגע לקיום יחסי אישות עם אשתו, נטל ככל הנראה גלולה מעוררת, והוא והמאהבת חגגו בבית המשפחה לאורך שעות. הסרטונים שהופקו משלל המצלמות, סיפקו לאישה שעות ארוכות של חומר מפליל.

3 צפייה בגלריה
עו"ד אור דהן
עו"ד אור דהן
עו"ד אור דהן
(צילום: שריר תקשורת)

בשלב הזה פנתה האישה לעו"ד אור דהן, העוסקת בדיני משפחה ומאבקי גירושין, אשר הגישה בשמה תביעת כתובה לבית הדין הרבני.
לדברי עו"ד דהן, חשוב להבהיר כי ראיות לבגידה בשפה המשפטית "מכחול ושפורפרת" מהווים עילה לקבלת סכום הכתובה, במקרה הנדון דובר על כמאתיים אלף שקלים, זאת ללא קשר לשאר חלוקת הרכוש בין הצדדים שהתנהל בבית המשפט לענייני משפחה.
לאחר מתן ההחלטה ברבני כי האישה זכאית לכתובתה, הבעל, מלפנים משורת הדין, ומשום שחש שמצפונו בוער בו, החליט לוותר לה, במסגרת מכירת ביתם המשותף, על כרבע מיליון שקלים מחלקו.

קראו גם:

לדברי עו"ד דהן, גברים רבים אינם מבינים כי הכתובה שעליה הם חותמים ביום חתונתם, מהווה סוג של הסכם ממון לכל דבר ועניין. לדבריה, כאשר יחסי בני הזוג עולים על שרטון, וכאשר האישה מציגה בפני בית הדין פעולות או מעשים של הבעל, המהווים עילה מספקת למתן גט ותשלום כתובה, הדבר מוביל ברוב הפעמים להחלטה מאד כואבת נגד הבעל, שעלולה, כמו במקרה הנוכחי, לעלות לו במאות אלפי שקלים.