קים נבטוב, ניצול שואה חלם להשתתף בחתונת נכדתו מירי, צוות אמבולנס המשאלות של מד"א הגשים את משאלתו.
2 צפייה בגלריה
קים נבטוב בחתונה
קים נבטוב בחתונה
קים נבטוב בחתונה
(צילום: דוברות מד"א)
בסוף השבוע האחרון התגייס צוות אמבולנס המשאלות של מגן דוד אדום למשימה מרגשת וחגיגית במיוחד: להגשים משאלה לקים נבטוב, בן 85 מצור יגאל, ניצול שואה שמשותק בפלג גופו התחתון להגיע לאירוע החתונה של נכדתו מירי ובן זוגה רועי, במושב עגור.

קראו גם:

הבקשה למשאלה הגיעה מתוך פוסט שעלה בעמוד האינסטגרם של חנוך דאום בו החתן רועי, פנה לקהל הרחב, סיפר את הסיפור שלהם וביקש סיוע באיתור אמבולנס מתאים. מיד כשנודע במד"א על הבקשה לא היה ספק שמי שיבצע את הגשמת המשאלה הזאת יהיה צוות אמבולנס המשאלות של מד"א שנרתם למשימה בהתנדבות.

2 צפייה בגלריה
קים נבטוב בחתונה
קים נבטוב בחתונה
קים נבטוב בחתונה
(צילום: דוברות מד"א)

מירי ורועי, שבאו בברית הנישואים ביום שישי האחרון, הם זוג סטודנטים צעיר בני 27. מאז פרוץ המלחמה שניהם התגייסו למילואים ומשרתים כקצינים. השניים התארסו תוך כדי המלחמה ונאלצו לדחות את החתונה מספר פעמים בעקבותיה.
צוות אמבולנס המשאלות של מד"א, הפראמדיקית ואחראית על אמבולנס המשאלות, יונת דסקל דגן וחובשי רפואת חירום במד"א, תומר בר לוי ופנחס פנטל הגיעו לאסוף את קין בצהריי יום שישי המוקדמות, מביתו בצור יגאל להגשמת המשאלה במושב עגור.
קים מלא ההתרגשות נכח בטקס החופה המסורתי כאשר עיניו מלאות בדמעות של אושר. הוא צפה בשבירת הכוס, התמלא שמחה, זכה לחבק את הזוג הצעיר ולתת להם את ברכתו. צוות אמבולנס המשאלות של מד"א ליוו את קים לאורך כל שהותו באירוע ובסוף, החזירו אותו לביתו.
מירי ורועי וידבסקי, הנשואים הטריים: "אנחנו אסירי תודה לצוות אמבולנס המשאלות של מד"א שהגשים לסבא קים את משאלתו ובעצם מימש גם את המשאלה שלנו. תודה ענקית לחנוך דאום שגרם לכל הדבר המדהים הזה לקרות. מעריכים את כל מי שלקח חלק, החתונה שלנו הייתה שמחה ומושלמת בזכותכם".