חשש במערכת החינוך בכפר סבא כי רעם אביב, שנודע גם בשם צח בן יקר, שבין היתר לימד בחטיבת רמון בכפר סבא, ביצע עבירות מין בתלמידים מהעיר.
1 צפייה בגלריה
תמונתו של רעם אביב (צח בן יקר)  בתקופות שונות
תמונתו של רעם אביב (צח בן יקר)  בתקופות שונות
תמונתו של רעם אביב (צח בן יקר) בתקופות שונות
(צילום: דוברות המשטרה)
קראו גם >>>
ביום שישי האחרון פרסם מנהל חטיבת רמון, עידו לביא הודעה מיוחדת ובה נכתב כי, "נודע לנו על מעצרו של רעם אביב, הידוע גם בשם צח בן יקר, מורה החשוד על ידי המשטרה בעבירות מין בקטין בתל אביב.
"המורה, שהועסק במספר מוסדות חינוך בערים שונות בארץ, ובין היתר, כמדריך חוג סייבר בימי ג׳ בחטיבת רמון בעיר דרך חברה חיצונית, הציג טרם העסקתו את כל האישורים הנדרשים, לרבות אישור משטרה בגין היעדר עבירות מין, המאשר את העסקתו. אנו בוחנים את הנושא ונמצאים בקשר עם המשטרה.
"יש לציין, כי עד כה לא ידוע על עבירות או חשד לעבירות שבוצעו בקרב תלמידות ותלמידי החטיבה. אנו מבקשים מכל תלמיד או תלמידה שעולה חשד כי נפגעו מהמורה, שיפנו אלינו או אל משטרת ישראל באופן מיידי. אם הנכם זקוקים לייעוץ מיידי, אנא פנו למוקד העירוני 106, שם תקבלו הפנייה ישירה לשירות הפסיכולוגי החינוכי.
"חשוב לציין, כי העסקתו של המורה הופסקה כמובן באופן מיידי, וביום ראשון, עם חזרת התלמידות והתלמידים לבית הספר, נקיים מעגלי שיח נרחבים בנושא, לרבות הגשת סיוע ושיחות עם השירות הפסיכולוגי החינוכי".
יממה לפני כן, ביום חמישי, המשטרה פרסמה את תמונתו של רעם אביב, שידוע גם בשם צח בן יקר, בן 35 מתל אביב, שנעצר לפני שבוע בחשד לעבירות מין שביצע בילד בן 12 - בניסיון להגיע למתלוננים נוספים.
אביב נעצר בתום חקירה סמויה שהחלה לפני כשבועיים, אז התקבלה תלונה על כך שפגע בילד במשך ארבע שנים, וביצע בו בין היתר מעשה סדום. עם התקדמות החקירה הגיעו חוקרי תחנת השכונות לתיעוד שהחזיק מעבירות נוספות שביצע בילדים שטרם זוהו.