יש לכם קאיה סטוניק? שוטרי מחוז מרכז עצרו לפני כשבועיים 2 חשודים בגניבת רכב מסוג "קאיה סטוניק" ובתום חקירתם הגישה יחידת התביעות כתב אישום נגדם ונגד חשוד נוסף בגין 16 מקרים של גניבות כלי רכב מסוג זה.
2 צפייה בגלריה
מגבירים אכיפה
מגבירים אכיפה
גנבירכב
(המחשה: שאטרסטוק)
שוטרי תחנת כפר סבא מבצעים פעילות יזומה ורציפה נגד גניבות כלי רכב. בתוך כך, בתאריך 21.1.24 ביצעו בלשי התחנה פעילות יזומה על כביש 5 כנגד גנבי רכב. במהלך הפעילות זיהו הבלשים את הרכב הגנוב כשהוא עומד בשול הכביש ולאחר שהתקרבו אליו נמלט יושב הרכב רגלית לעבר הכביש הסואן.

2 צפייה בגלריה
קאיה - תמונת פייסבוק
קאיה - תמונת פייסבוק
קאיה
(צילום המחשה: shutterstock)

שוטרי התחנה ביצעו כאמור מרדף נחוש נגד החשוד תוך סיכון חייהם ולבסוף עצרו אותו בתעלה סמוכה. בהמשך, עצרו הבלשים את שותפו של החשוד כשהוא יושב ברכב נוסף ששהה בסמוך.

קראו גם:

עם התפתחות החקירה, מצאו חוקרי תחנת כפר סבא כי חשוד נוסף - תושב קלנסוואה כבן 19 ששוהה במעצר בית לאחר שהוגש נגדו כתב אישום בגין גניבת רכב - קשור אף הוא למקרים נוספים של גניבות כלי רכב מגזרת התחנה - כולם מסוג "קאיה סטוניק" ביחד עם 2 החשודים הנוספים - תושבי קלנסוואה ובאקה אל גרביה בגילאי 19, 23 .
מעצרם של השלושה הוארך בהתאם לצרכי החקירה והיום כאמור הגישה נגדם שלוחת התביעות במחוז מרכז כתב אישום בגין 16 מקרים של גניבות כלי רכב.