סייעת מרצ כפר סבא פנתה במכתב דחוף לשר הבטחון ומשרד הבטחון בדרישה להפעיל מערך היסיעים למען החיילים, המילואימניקים, ומשפחותיהם בשבת.
2 צפייה בגלריה
הסעות חיילים
הסעות חיילים
הסעות חיילים
(צילום המחשה: דובר צה"ל)
במרצ כפר סבא מבהירים כי הסעות לבסיסי המרכז מסופקות על ידי העירייה, במסגרת פרויקט ״נעים בסופ״ש״ שקידמה סייעת מרצ במועצה - והדרישה היא שהמדינה תסייע להגיע לבסיסים מרוחקים יותר.

2 צפייה בגלריה
הסעות חיילים
הסעות חיילים
הסעות חיילים
(צילום המחשה: דוברות עיריית מודיעין)

כך נכתב במכתב: ״בשבועות הראשונים של המלחמה הממשלה אישרה הפעלה של תחבורה ציבורית בשבת בכל רחבי הארץ, אמצעי שאיפשר פתרון תחבורתי לחיילים, אנשי המילואים, ובני משפחותיהם.
בעקבות לחץ פוליטי, כניעה ורצון לשמור על שלמות הקואליציה שרת התחבורה הורתה לבטל את הפעלת התחבורה הציבורית בשבת - ובכך פגעה בכל המשרתים ברחבי הארץ בכלל ובמשרתים מכפר סבא בפרט".

קראו גם:

לבסוף סיכמו במרצ כפר סבא: "על כן אנחנו פונים אליך ואל משרדך: אם הממשלה איננה מסוגלת לספק את הצרכים הבסיסיים ביותר - ביניהם הזכות לתנועה התנועה בעקבות לחץ פוליטי - על משרד הביטחון ועלייך כשר ביטחון מוטלת החובה לספק את הצרכים הללו.
אנו דורשים ממשרד הביטחון לספק מערך היסעים לחיילים, אנשי המילואים ומשפחותיהם במהלך השבת שיאפשר להם לצאת להתרעננות בבית, או לבקר את יקריהם. זו החובה הבסיסית ביותר שלכם כלפי המשרתים".