שלשום (שני) הובא למנוחות הגולש האהוב עומר צדיקביץ ז"ל בן ה-50 שנרצח במתקפת הטרור האכזרית בקיבוץ כפר עזה. גופתו נמצאת לאחר 30 שעות בסמוך למקום מגוריו, בקיבוץ, הוא הותיר אחריו אישה וילדים.
2 צפייה בגלריה
עומר צדיקביץ' ז"ל
עומר צדיקביץ' ז"ל
עומר צדיקביץ' ז"ל
(צילום: פרטי)
בתו גלי ספדה לו בדמעות: "אבא שלי. פלאפי שלי. אני כותבת לך את זה רועדת. אחרי יותר מ - 30 שעות שלא ידענו מה קורה והגופה שלך שכבה שם. החבר הכי טוב שלי, היחיד שתמיד היה שם בשבילי. איזה בן אדם מדהים היית בחיים לא ראיתי בן אדם כל כך שמח וכל כך אופטימי כמוך. לפני חודש בדיוק אבא שלך, סבא שלי יואל צדיקביץ נפטר והיית כל כך מחובר אליו אבל רק עכשיו אני יכולה להבין את מה שאתה הרגשת לפני חודש … טוב אולי קצת יותר כואב.
הדבר היחיד שמעודד אותי זה שאתה איתו עכשיו בגן עדן ומתכננים עם ה׳ איך הולכים למחוק את עזה. אתה היית חלק עצום ממני אבא ותמיד תשאר אבל אני מבטיחה לך , שלמרות שקשה אני אאסוף את עצמי ואני אחזיק את כל המשפחה אם צריך. אני אעזור לשמרית עם מעיין כאילו הוא אח קטן שלי.

2 צפייה בגלריה
עומר צדיקביץ' ז"ל
עומר צדיקביץ' ז"ל
עומר צדיקביץ' ז"ל
(צילום: פרטי)

"הבטחתי לך בזמן האחרון הרבה דברים ממש כאילו תכננת את המוות שלך, הבטחתי לך שלא נהיה עצובים כשתמות, הבטחתי לך שנסתכל על כל החוויות שעברנו ביחד על כל השנים שגידלת אותנו וכל מה שעשית בשבילנו ואני אעשה הכל בשביל לקיים זאת. אני אמשיך לצחוק ולשמוח ולחייך רק כי אני יודעת שאתה היית רוצה את זה ככה עד השנייה האחרונה ,שכולנו נהיה בטוחים ושלמים. אני לא יודעת מה יהיה ויכול להיות שכולנו נפגש ממש בקרוב אבל בנתיים , אני אדאג שכל בן אדם שהארת לו את החיים גם אם ראו אותך לחמש דקות אני יודעת שכל אדם שזכה להכיר אותך זכה בנשמה טהורה ובן אדם שלא נראה כמוהו ואנחנו נארגן לך מעגל גולשים שיגיע לכל הקצוות של הים התיכון, כולם גם אם לא מכירים אותך יקחו גלשן , יכנסו למים והכל יהיה בשבילך. אני אקח איתי חול מהים כמו שהבטחתי ואני אשים לך כשיקברו אותך ואעשה זאת כל חודש.
"אני אמשיך בחיים שלי בשביל שתוכל להסתכל עליי מלמעלה ולהתגאות בי. יש מי שישמור עליי אני מבטיחה לך. אייל דואג לי , אני יודעת שאהבת אותו ואני מבטיחה לך שהוא ישמור עליי, לא הספקת לקבל את זה אבל הוא קנה לך סט של בושם שיוצר באיטליה , זה ההפתעה שסיפרת לך עליה בדרך , בנסיעה האחרונה שלי איתך, בפעם האחרונה שראיתי אותך.
"אמרת לי ששמרת חלקה בבית הקברות ליד סבא והבאת לי קוד לאפליקציה בטלפון של כל מה שצריך לדעת והסתכלתי עליך ואמרתי די עם השטויות אבא נתראה מחר. חיבקתי אותך והלכתי, חיכית שאני אחצה את הכביש ולא הורדת ממני את העין עד שראית שנכנסתי לבית של אייל. החנית את הרכב ממול נכנסתי בשער, העפתי מבט לכיוונך התגאתי בך. הערצתי אותך. כזה אבא אני רוצה שיהיה לילדים שלי. נכנסתי ונסעת. חבל שלא ידעתי שזאת תהיה הפעם האחרונה… אני אעשה קעקוע כמו שלך ואשאר עם השרשרת שלך עליי עד הקבר. תשמור עלינו משם".
אחיו, אורי ספד לו: "ב-7/10 אחי היקר עומר צדיקביץ נרצח ע״י טרוריסטים חמושים כשניסה להיחלץ - לא משדה קרב, אלא מביתו! הקיבוץ שבו גר יותר מ-25 שנה ובו גידל את ארבעת ילדיו. ב-7/9 איבדנו את אבא היקר שלנו, יואל - הפצעים עוד פתוחים ואז הגיע המוות הנוראי והכואב הזה. ״כולנו אנושיים, בני אדם״ אנו נוהגים לומר - אבל איך המעשה הנוראי הזה יש בו צלם אנוש? בן-אדם?הכאב קשה מנשוא, ולצערי בזמנים אלה במדינה שלנו הסיפור העצוב שלנו לא ״יוצא דופן״, כי הכאב והשכול הם בכל מקום. וזה אבסורד וזה כואב - כי מוות לא צריך להיות נורמה! תמשיך לגלוש אחי היקר בגלי גן עדן. אני אוהב אותך".
טקס הפרידה נערך ב-16.10 במושב שדה ורבורג ולאחר מכן הועבר ארונו לקבורה בקיבוץ כפר עזה. המשפחה יושבת שבעה ברחוב בקעת יבניאל 1 ב' כפר סבא. מיום שלישי 17.10 ועד 22.10 בין השעות 09:00-14:00 ו-16:00-21:00| שישי 09:00-13:00 | שבת 19:00-22:00.
קראו גם:
בלחימה נהרגו ונרצחו תושבי השרון: רס"ן במיל. איתי יהושוע מרעננה, רס"ן בנג'י טרקינסקי מהרצליה, רב"ט שיראל מור בת ה-19 מרעננה, רס"ן במיל שגיא גולן מרעננה, טוראי נתנאל יאנג בן 20 מרעננה, סג"מ יובל יפה בן ה-21 מצופית, סמל אלי גלנסיה מהרצליה, מצטיין הרמטכ"ל רס"ן אוריאל ביבי מכפר סבא, לוחם סיירת מטכ"ל רס"ן סקורי בן ה-33 מרמת השרון, סרן (מיל') רועי נגרי, מפק"ץ בביה"ס ללוט"ר, בן 28, מרעננה, סמל בן רובינשטיין מדריך בלוט"ר, מ"פ ביחידת עוקץ, סרן אריה שלמה צירינג בן 27, מ"פ סרן טל גרושקה בן ה-25 מכפר סבא, לוחם הימ"מ בר סיוון בן ה-33 גיא בזק לוחם גדוד 51 בן ה-19, שניהם מכוכב יאיר צור יגאל. בין הנרצחים גם סמל עדן אלון לוי ז"ל מהישוב נירית וסגן יפתח יעבץ לוחם יחידת הקומנדו מגלן מרמת השרון. כמו כן נרצחו הכדורגלן ליאור אסולין מרעננה, עמית כהן בן ה-25 מהוד השרון, תומר שגב בן ה-30 מהרצליה, מרינה אלמגור בת ה-76 מכפר סבא, יעל רוזמן בת ה-20 מכפר סבא, מאי נעים בת ה-24 מגן חיים, דן אריה מהרצליה, סרן רון צרפתי בת ה-24 מכפר סבא לוטן אביר בן ה-24 מגן חיים, איבון רוביו בת ה-27 ואנטוניו מסיאס בן ה-28 מכפר סבא, דן בן חמו מרעננה, רויה מנצורי בת ה-22 ואחותה נורל בת ה-25 מהוד השרון, לורי ורדי ואלון ורבר מרעננה, בן פישמן בן ה-21 מכפר סבא, גיא לוי בן ה-24 מנווה ימין, מתן ליאור בן ה-35 משדי חמד, מאי יצחקי בת ה-25 מהוד השרון, שהם יעקב בת ה-28 מהרצליה, אחותה שנהב יעקב בת ה-26 ואחיינם ליאל ג'רפי בן ה-18, יצחק, חנה ובנם טל סיטון מהוד השרון.
יהי זכרם ברוך.