בפוסט מטלטל שפרסם אתמול (ראשון) כוכב הרשת, והסדרה "בני אור" אמיר זרד מכפר סבא על בעיות הבריאות מהן הוא סובל לאור משקלו הרב: "אני רוצה לחיות, ואני חדור מוטיבציה".
2 צפייה בגלריה
אמיר זרד
אמיר זרד
אמיר זרד
(צילום: פרטי, פייסבוק)
בפוסט שזכה לשיתופים רבים כתב זרד: "טוב אז אני אתחיל מהסוף להתחלה, המצב הבריאותי שלי לא טוב, הגעתי למשקל שאני מתבייש לכתוב אותו כי אני פשוט לא מאמין, לא מאמין שנתתי לעצמי להידרדר לתהום ולהגיע לסיכון. לא מאמין שזלזלתי ככה בגוף שלי ובבריאות שלי".
2 צפייה בגלריה
"זלזלתי בבריאות והגעתי לסיכון"
"זלזלתי בבריאות והגעתי לסיכון"
"זלזלתי בבריאות והגעתי לסיכון"
(צילומים: פרטי, פייסבוק)


עוד הוסיף: "שנים של שנאה עצמית, חוסר בטחון, הומור עצמי, מבטים ברחוב, חרמות ודברים שעוד ארחיב עליהם בעתיד הביאו אותי היום לנקודה בה אני זועק ורוצה להוציא את מה שיושב לי על הלב שנים. אחרי שיחה שערכתי עם הרופא שלי השבוע, החלטתי שזהו. הגיע הזמן לשנות את שגרת החיים שלי ב180 מעלות. אין לי ברירות יותר, אני רוצה לחיות".
קראו גם >>>>
עוד טען: "אני דורש מכם חברים - תדאגו לעצמכם! אל תזניחו את עצמכם, תאהבו קודם כל את עצמכם. תקומו כל בוקר תסתכלו במראה ותגידו לעצמכם - אנחנו אוהבים את מה שאנחנו רואים, אנחנו הגרסא הכי טובה של עצמנו ואנחנו עושים את זה רק בשבילנו!".
לסיום כתב: "אני הולך לעבור בקרוב תהליך מורכב גדול וקשה שאני בא אליו חדור מוטיבציה ועם כל הכוחות שנשארו לי להילחם. תהליך שבעזרת השם יצליח ואני כל כך מקווה שאוכל לתת השראה או לעזור להרבה מאוד אנשים ובעיקר לי!".