עיריית כפר סבא והחברה הכלכלית לפיתוח העיר קיבלו החלטה להפסיק את עבודתה של חברת ע. ל. ניקיונות בע״מ לאחר שהתברר כי העסיקה עובדים זרים לא חוקיים.
2 צפייה בגלריה
קיצוץ ניכר בעובדי הניקיון
קיצוץ ניכר בעובדי הניקיון
החברה פוטרה
(צילום: פרטי)
עיריית כפר סבא והחברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא נקטו בצעדים משמעותיים נגד העסקת עובדים זרים לא חוקיים בעיר. במהלך דיון בוועדת שימוע שנערכה השבוע בו נכחו מנכ״ל העירייה, מנכ״ל החברה הכלכלית, מנהלת אגף החינוך ומנהל הביטחון בעירייה, הוחלט כי עקב העסקת עובדים זרים לא חוקיים ע״י חברת ע.ל ניקיונות בבעלות עלי אלטורי , לא תוכל יותר החברה להמשיך ולנקות במוסדות חינוך וציבור בעיר, גם לא כקבלן משנה.
בנוסף, חברת פרח השקד אשר העסיקה את חברת ע.ל ניקיונות ללא אישור חתום של קבלן משנה נקנסה בסכום של 20,000 שקל.

2 צפייה בגלריה
מנקה רחוב
מנקה רחוב
מנקה רחוב
(צילום: shutterstock)

עיריית כפר סבא והחברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא רואות בחומרה רבה את נושא העסקת עובדים זרים לא חוקיים ופועלות בנחישות למיגור התופעה.
בשל כך החליטו באופן מיידי לבדוק מחדש את הנהלים לקליטת עובדי קבלן בתחום הניקיון, כדי למנוע מקרים דומים בעתיד.
מהעירייה והחברה נמסר כי אנו מחויבים לשמירה על תושבי ולתלמידי העיר וכמובן לסדר ציבורי תקין, העסקת עובדים זרים לא חוקיים פוגעת בחוקי המדינה בעובדים הישראלים ופוגעת בבטחון התושבים. אנו פועלים בשיתוף פעולה עם גורמים נוספים על מנת לאכוף את החוק ולמנוע העסקת עובדים זרים לא חוקיים.

קראו גם:

מהחברה הכלכלית נמסר: "עיריית כפר סבא והחברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא קוראות לכל החברות הפועלות בעיר לוודא שהן לא משתפות פעולה עם חברת ע.ל ניקיונות בע״מ ולבצע בדיקה חוזרת לוודא כי הן מעסיקות רק עובדים חוקיים".