הפסקת חשמל חמורה היום (ג') באזורים נרחבים של כפר סבא: הפסקת החשמל נמשכת בשעה זו (5 בערב) ברחבי מרכז כפר סבא החל משעות הצהריים.
2 צפייה בגלריה
הפסקת חשמל
הפסקת חשמל
הפסקת חשמל
(צילום המחשה: shutterstock)

בתחילה, חזר החשמל לכשעה ואז הופסק שוב, ובמרכז כפר סבא נותרו ללא חשמל, כולל ברחובה הראשי של העיר, ויצמן. בעלי העסקים ברחוב התלוננו: "דווקא בחום ובשרב הזה, הלך לנו חצי יום עבודה".

2 צפייה בגלריה
הקץ להפסקות החשמל? חברת חשמל בפעולה
הקץ להפסקות החשמל? חברת חשמל בפעולה
הקץ להפסקות החשמל? חברת חשמל בפעולה
(צילום: חברת חשמל)


רק לאחרונה שלח ראש עיריית כפר סבא מכתב נזיפה למנכ"ל חברת חשמל מאיר שפיגלר, ובו התלונן על ריבוי הפסקות החשמל בעיר: " יש לציין כי אין זה אירוע ראשון, ופנייתי אליך היא בהמשך פניות חוזרות ונשנות של העירייה בנושא הפסקות החשמל בעיר. לאחר  בדיקה אישית שביצעתי, התקלה נובעת מתשתית של חשמל, הגורמת לכך שבכל הזדמנות של גשם מעל לממוצע, החשמל מנותק ועוגמת הנפש הנגרמת לתושבים רבה עד מאוד.

קראו גם:

"לאורך התקופה האחרונה, ביצעה חברת החשמל עבודות תשתית רבות, על מנת לשדרג את תשתיות החשמל הישנות, ואנו מברכים על כך ומודים על שיתוף הפעולה בנושא. דומה כי הגיעה השעה להמשיך בעבודות שדרוג התשתיות הישנות ברחבי העיר ולעבור להטמנה תת קרקעית של קווי החשמל, בהתאם לבניית תוכנית אב שלבית, באופן שישים קץ אחת ולתמיד למטרד החוזר והנשנה שגזל את מנוחתם והטריד את שלוותם של התושבים שפנו אליי בזה אחר זה".