לפני כשנתיים אושפז תושב כפר סבא כבן 50 בבית החולים 'מאיר' בכפר סבא, לאחר ששתה כוס תה ג'ינג'ר קר שהיה מהול בשאריות חומר ניקוי מסוכן אותו הזמין בסניף של 'ארומה', בקניון רננים ברעננה. מהחקירה הראשונית שביצעה המשטרה עלה כי עובד בסניף השתמש בחומר ניקוי ממיס שומנים בטעות ולאחר מכן הוגש כוס השתייה ללקוח. כעת, התושב תובע מיליונים: "זה יכול היה להסתיים במוות".
2 צפייה בגלריה
סניף ארומה ברננים
סניף ארומה ברננים
סניף ארומה ברננים
(צילום: יריב כץ)
מהתביעה עולה כי בזמן שהלקוח שתה כוס תה במקום, החל לחוש תחושה לא נעימה. הוא פנה לעובדי המקום ושאל האם "מישהו הכניס רעל למשקה?". בנקודה זו, אחד העובדים החל לשאול את הלקוח האם הוא רגיש לתה, תוך שהוא טועם בעצמו את הנוזל. לדבריו, הוא מיהר להקיא את התוכן לאחר מכן, והבין כי מדובר בתקלה רצינית שעלולה לסכן חיים. אמבולנס שהוזעק לקניון פינה את הלקוח לביה"ח מאיר, שם אושפז במשך 5 ימים, והגיע לסכנת חיים.

2 צפייה בגלריה
קפה ארומה
קפה ארומה
קפה ארומה
(צילום: מיקי אלון)

עו"ד ענת גימזבורג ועו"ד גלעד גינזבורג המייצגים את התובע מסרו בכתב התביעה שהוגשה לבית המשפט על סך 9.2 מיליון שקלים כי התושב נותר עם נכויות קבועות וקשות "הוא סובל מקשיים בבליעת מזון מוצק, ובעקבות הצלקות נגרם לו נזק קבוע באזור הקיבה. "מדובר ברשלנות חמורה שיכלה להסתיים במוות. התושב סובל מנזק קבוע וקשה לאיברי הבטן, שיגרום לו לחיות עם נכות קשה ותוצאות ארוכות טווח".

קראו גם:

מטעם חברת "ארומה ישראל" נמסר: "בשל העובדה שמתנהלת כעת תביעה משפטית נגדנו ונגד חברת הביטוח, אנו איננו רשאים להתייחס לפרטי התיק בשלב זה".
עו"ד ענת גימזבורג ועו"ד גלעד גינזבורג המייצגים את התובע מסרו: "אדם שנכנס לבית קפה ומזמין משקה אינו אמור לקבל כוס המכילה ממיס שומנים. מדובר ברשלנות קשה ביותר של ארומה ומי מטעמה שגרמה לנכויות חמורות מהן יסבול התובע למרבה הצער כל ימי חייו. אנו מצפים שהדין ימוצה עם ארומה ומי מטעמה".