המוסד לביטוח לאומי קיבל לאחרונה את תביעתו של צעיר בן 27 מאזור השרון, לאחר שהחליק בסניף סופר פארם - והפך לנכה. בעת המקרה, הצעיר עבד בסניף באזור מגוריו, ולפתע החליק על ג'ל לשיער והתרסק על הרצפה.
אל הסניף הוזעק אמבולנס אשר פינה אותו לבית החולים מאיר בכפר סבא, שם נקבע כי הוא סובל משבר בעצם הירך השמאלית. הצעיר אושפז למשך יומיים ועבר ניתוח לקיבוע המפרק. לאחר מכן עבר הליך שיקום, ועד היום, כשנה מאז התאונה, הוא סובל מצליעה ועובר טיפולים משקמים.
3 צפייה בגלריה
החליק בגלל ג'ל
החליק בגלל ג'ל
החליק בגלל ג'ל
(צילום המחשה: שאטסרטוק)
קראו עוד>>>>
העובד פנה אל עורכי הדין שירי אלון וגיל קראוס, אשר הגישו בשמו, בין השאר, תביעה למוסד לביטוח לאומי ובה דרשו להכיר בצעיר כנפגע עבודה. בתביעה פירטו עורכי הדין אלון וקראוס את המגבלות שמהן סובל הצעיר מאז התאונה, ביניהן קושי בהליכה, בישיבה ובעמידה ממושכת, וכמו כן כאבים באזור הניתוח.
3 צפייה בגלריה
עו"ד שירי אלון
עו"ד שירי אלון
עו"ד שירי אלון
(יעל אורבך)
לאחרונה קיבל המוסד לביטוח לאומי (המל"ל) את תביעת הצעיר להכיר בו כנפגע עבודה, וועדה רפואית מטעם המל"ל קבעה לו נכויות זמניות גבוהות ונכות צמיתה. עקב כך קיבל הצעיר עד עתה תגמולים מהמל"ל בסך עשרות אלפי שקלים.
3 צפייה בגלריה
עו"ד גיל קראוס |
עו"ד גיל קראוס |
עו"ד גיל קראוס |
(אלעד ניסים)
לדברי עורכי הדין אלון וקראוס, "אצל צעירים, להבדיל מקשישים, שבר במפרק הירך הוא לא סוף העולם, מפני שבחלק מהמקרים ניתן להחלים ממנו בצורה טובה, אך בקרב קשישים, לעומת זאת, שבר במפרק הירך הוא במקרים רבים גם נקודת שבר בחיים".