מתחם חיסונים ענק נפתח בקניון שרונים: המתחם החדש והנגיש יאפשר לאלפים מלקוחות מאוחדת שקיבלו הודעות זימון לקבלת החיסון, שירות מהיר ויעיל.
1 צפייה בגלריה
האחות המחוזית דגנית בן מרגי מחסנת את סנדרה ושדי מנהלת מרחב השרון במאוחדת
האחות המחוזית דגנית בן מרגי מחסנת את סנדרה ושדי מנהלת מרחב השרון במאוחדת
האחות המחוזית דגנית בן מרגי מחסנת את סנדרה ושדי מנהלת מרחב השרון במאוחדת
(צילום: יח"צ)
המתחם החל לפעול ביום ראשון ה17.1.2021 בין השעות 8:00 – 22:00.
המתחם יפעל בימים א' – ה'' בין השעות 8:00 – 22:00, ויום ו' 8:00 – 14:00.
המוקד החדש בקניון שרונים בהוד השרון משרת את לקוחות מאוחדת מכל אזור השרון שקיבלו הודעות לזימון לחיסון המנה השנייה, את בני ה-45+ שזומנו לקבלת החיסון הראשון ואת צוותי ההוראה ששמותיהם הועברו למאוחדת ממשרדי החינוך והבריאות.
זמינות השירות לאוכלוסיות השונות נקבעת ע"פ קצב וכמות החיסונים שקובע משרד הבריאות לקופות השונות.
מנהלת מחוז מרכז של מאוחדת, דורית גולדמן, מציינת, "עם הרחבת מעגל המחוסנים אנו משדרגים את השירות ומפרידים את מוקדי החיסון מהמרכזים הרפואיים והמרפאות שלנו – כדי שאלו יוכלו להמשיך ולהעניק שירות מלא בכל שאר תחומי הרפואה. מאוחדת עושה צעד נוסף ומשמעותי במלחמה נגד נגיף הקורונה. אני מאמינה בכך, שככל שנחסן יותר מבוטחים - ננצח בסופו של דבר את הנגיף".
שימו לב: לקוחות המאוחדת במרפאת המייסדים בכפר סבא ומרפאת יהושוע בן גמלא בהוד השרון, החל מיום ראשון הקרוב לא יינתנו חיסונים במרפאות אלו. החיסונים למנה השנייה ולמנה הראשונה לקורונה יינתנו רק במתחם קניון שרונים. יודגש, כי במאוחדת אין צורך להמתין בתור הטלפוני למוקד וניתן לקבוע תור לחיסון גם באמצעות האפליקיציה והאתר www.meuhedet.co.il