תוכנית המתאר הכוללנית המחודשת של כפר סבא עברה לאישור הועדה המחוזית: אמש (ראשון) התכנסה ישיבת מליאה של הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בכפר סבא, בכדי לדון בתיקונים לתוכנית המתאר הכוללנית המחודשת של העיר והחליטה להמליץ לאשר את התוכנית על תיקוניה ולהעבירה לוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה.
1 צפייה בגלריה
ועדת המליאה בדיון אתמול
ועדת המליאה בדיון אתמול
ועדת המליאה בדיון אתמול
(צילום: עיריית כפר סבא)
טרם אישור התוכנית, שלח יו"ר ועד הפעולה להצלת השכונה הירוקה, ליאור שלזינגר, בקשה לחברי מועצת העיר שלא לאשר את התוכנית היות והיא מוסיפה מאות יחידות דיור נוספות לאזור הצפון מערבי של העיר, ובכלל זה בשכונה הירוקה שיגרמו לאסון תחבורתי: "תוכנית המתאר עדיין מזמנת לתושבי השכונה הירוקה אסון תחבורתי ולכן יש לעצור את קידום התוכנית והצעת העדכון", הפציר.
כאמור, בקשה זו לא נענתה ותכנית המתאר על תיקוניה יצאה לדרך.
ראש עיריית כפר סבא רפי סער: "הבאנו היום בשורה גדולה לעיר כפר סבא. תוכנית המתאר הכוללנית המחודשת, מוציאה את כפר סבא לדרך חדשה - כעיר הטובה בישראל. התכנית טומנת בחובה את הפיתוח העירוני ארוך הטווח, שנותן מענה מקיף לסוגיות פיזיות תכנוניות וכלכליות, לפיתוח אזורי תעסוקה, פיתוח תחבורה ציבורית ותשתיות, כל זאת תוך מתן דגש על התחדשות עירונית נכונה וראיית טובת כלל התושבים והעיר כולה. כך תיראה כפר סבא בשנים הבאות וביחד, תוך שיתוף פעולה מלא של הציבור לאורך כל הדרך והשלבים. אני מודה לכל השותפים בעשייה".