בני מרום,"איש הנחשים" באזור השרון, ותושב רעננה בעברו, הלך אמש (ראשון) לעולמו ממחלת הקורונה. מרום, בן 73, התפרסם בעשרות השנים האחרונות כלוכד נחשים מיומן שבכל פניה אליו היה מגיע בשעות לא שגרתיות: "אני עוסק בהצלת חיים".
1 צפייה בגלריה
בני מרום ז"ל. "אהוב על כולם"
בני מרום ז"ל. "אהוב על כולם"
בני מרום ז"ל. "אהוב על כולם"
(צילום: פרטי)
קראו גם >>>
בשנים האחרונות עבר מאזור השרון מקום מגוריו לנתיבות, שם נפטר ונקבר אמש ממחלת הקורונה.
אחיו, דוד רלווי, ספד לו: " אחי היקר והאהוב בני נפטר, איננו. בני שהרבה אנשים מכירים כבני מרום איש הנחשים, היה ללא ספק דמות מיוחדת במינה שתמיד עזר לאנשים גם שעבר תקופות קשות ביותר לא הפסיק לשאול ולדאוג לכולם ולא שכח להצחיק גם שהיה במצבים לא מצחיקים. לא רק אח יקר ואהוב גם איש יקר לכל מי שהכירו. אם יש גן עדן המקום שלו מובטח".
ידידתו, שיראל בן שבת: "בני היה אדם שתמיד דברי שבח בפיו, תמיד נתן נקודת זכות על כל אדם באשר הוא. בני היה איש מאמין מאוד בבורא עולם ותמיד עסק בתורה, מצוות, מעשים טובים, לשמח כל יהודי ויהודי ולאחל ולברך אותו באין ספור ברכות. בני היה מתפאר בעברו הגדול והמפואר כלוכד נחשים אשר זכה לשבחים מכלל גדולי ישראל והאומה. בני היקר היה לנו הזכות לשמוע, להכיר ולהתחבר אליך".
יוסי גולן, מנהל פורום תושבים ברעננה: "בצעירותו בני היה נהג סמי טריילר והיה נוסע ברחובות השכונה במיומנות ובמקצועיות. היה גם שובב לא קטן, ההובי המיוחד שלו והרצון להתפרסם הביא אותו למעשה קונדס מפחיד שהכניס את הממתינים בתחנה המרכזית הישנה בהרצליה לפאניקה.עת שיחרר עשרות נחשים ארסיים שהארס הוצא מהם לחופשי בטרמינל. ומאז התפרסם כ "בני נחשים"".
יהי זכרו ברוך.