תושב הוד השרון בן 71 שהתגורר בשכירות עם בת זוגו בהוד השרון הותקף על ידי בעלי הדירה במטאטא ונגרמו לו חבלות בגופו. הרקע לתקיפה: לא שילם שכירות במשך חודשיים. בית המשפט גזר עליו 7 חודשי מאסר על תנאי, פיצוי כספי ועבודות שירות.
1 צפייה בגלריה
תקיפת קשיש
תקיפת קשיש
תקיפת קשיש
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם >>>
על פי המתואר בכתב האישום, תושב העיר המשכיר את דירתו ניגש אל השוכר לאחר שלא שילם חודשיים שכירות ואמר לו "אתה לא רוצה לשלם לי את השיק? אני מתקשר אליך כל היום". בנסיבות אלה ענה לו השוכר "דבר יפה" ובתגובה המשכיר אחז במקל מטאטא והכה באמצעותו, מכה אחת, בידו הימנית של המתלונן וגרם לו לחבלה. על פי כתב האישום, שבגינו לא הורשע התוקף, לאחר המכה היחידה שהנחית על ידו של המתלונן באמצעות המקל המשיך להכותו גם ביד השניה וגרם לו לפצע מדמם.
בית המשפט התרשם מהמזג הרע של המשכיר, מהאימפולסיביות שלו, הרגזנות והתוקפנות שלו, ואף הצביע בהכרעת הדין על נטיה מעט פרנואידית של הנאשם שסבור שמדובר בקונספירציה שנרקמה נגדו. הפרקליטות סברה כי יש להשית על המשכיר עונש מאסר בפועל.
סנגורו של המשכיר טען כי מדובר במשכיר שלא שילם דמי שכירות במשך חודשיים ומאחר ומדובר באירוע נקודתי, חד פעמי, הרי שמתחם העונש ההולם מתחיל באי-הרשעה. לפיכך, ביקש הסנגור לגזור על השכיר עונש של מאסר על תנאי, כשהוא מדגיש שגם עונש של מאסר בעבודות שרות הוא חמור ולא הולם את האירוע, ורכיב של פיצויים, בנסיבות, אינו מוצדק.
שופט בית המשפט השלום בכפר סבא, אביב שרון החליט להקל עם המשכיר וגזר עליו 7 חודשי מאסר על תנאי למשך 3 שנים, פיצוי בסך 1,500 שקל ו- 250 שעות של עבודות שירות לציבור, ביחידת המתנדבים בהוד השרון, בבית המתנדב ובעמותת "ויצו".