מתגייסים למען ערן כהן הזקוק לתרומת כליה: מצבו של ערן כהן, בן 58 מרעננה, הסובל מאי ספיקת כליות חמורה הדרדר לאחרונה ובני משפחתו משוועים לעזרה: "תצילו את אבא שלנו".
1 צפייה בגלריה
עמית עם אביה ערן כהן. מתחננים לעזרה
עמית עם אביה ערן כהן. מתחננים לעזרה
עמית עם אביה ערן כהן. מתחננים לעזרה
(צילום: פרטי)
קראו גם >>>>
כהן, חולה מזה שנה וחצי באי ספיקת כליות, ולאחרונה כאמור, מצבו הידרדר והוא מטופל בדיאליזה כ 4-5 פעמים בשבוע: "החיים לצד הדיאליזה הם קשים ביותר עבורי, מרכז החיים שלי ושל משפחתי הפך להיות מכון הדיאליזה שרוב ימי השבוע אני נמצא שם", אומר כהן, "הימים עוברים בין הניסיון להרגיש טוב, לבין הדיאליזות התכופות. אני 'איש עבודה' לפני המקרה שחוויתי עבדתי ימים כלילות והקדשתי את כל חיי לדאגת ופרנסת משפחתי. ביום בהיר אחד קיבלתי 2 אירועים לבבים, כתוצאה מכך עברתי ניתוח מעקפים, ומאז השקט לא חזר לחיים שלי שהשתנו במאה שמונים מעלות.
"החיים לימדו אותי להיות עצמאי ולסמוך בעיקר על עצמי ועל משפחתי. אך הפעם, זה לא מספיק. אני צריך את עזרתכם – אנשים טובים –בהפצת המסר וגם בהסכמתכם להתחיל בהליך בחינת ההתאמה לתרומה. לבעיית הכליות שלי אין שום פתרון מלבד השתלת כליה שתציל את חיי. מאחר ובני משפחתי לא נמצאו מתאימים לתרומה, אני נאלץ לבקש תורם כליה שאינו אחד מבני משפחתי, על מנת שאוכל להמשיך לחיות החיים שבניתי לעצמי באושר.
"תרומת כליה אשר תאפשר לי לחיות חיים של רוגע ושמחה ולחזור למסלול החיים האהוב והמוכר ביחד עם משפחתי האהובה, והאמת הדבר שאני הכי מתגעגע אליו זה לשתות כמו שצריך".
בתו, עמית שירה כהן: "אבא שלי אדם צעיר, רק בן 58 עם נפש צעירה, אך לצערי הרב והעצוב מכונת הדיאליזה הזאת קשה מאוד ושואבת ממנו את שארית החיים וכוחותיו. בכל פעם שהוא חוזר מטיפול הוא חוזר עייף,עצבני, מתוסכל רק מי שהיה בזה יודע ומבין את הסבל, הצער והתלות הבלתי נסבלת הזאת. למכונה שמעניקה לך חיים, אבל גם הורגת אותך. אני פוחדת מהגרוע מכל, וזה נראה שהזמן ממש לא לטובתו.
"פתאום המחשבות הללו בגיל 25 שאני צריכה לחשוב על איך אני מצילה את אבא שלי, אבל אני רוצה לשמח אותו ומסרבת להרים ידיים, עכשיו, אני באה לבקש את עזרתכם. אני מתחננת לכל מי שקורא שתפו בבקשה ואולי כך יימצא האדם שיסכים לתרום לו כליה ולהציל את חייו. כל המציל נפש אחת מישראל כאילו הצילו עולם ומלואו".
על המעוניינים להתחיל הליך של תרומת כליה: * להיות מעל גיל 25 *כל סוגי הדם מתאימים *מועמדות שסיימו ללדת *מצב רפואי ללא מחלות רקע
ניתן לפנות לעמותת מתנת חיים מתנת חיים - השתלות כליה. טלפון: 02-5000755 ,או במייל hashtalot@kilya.org.il (חשוב לציין בפניה בדיקות לטובת ערן כהן).