משרד הבריאות מרחיב את מבצע החיסונים בקניונים, בחברת שרן רפואה המפעילה את מתחמי החיסונים במרכז הארץ ובשרון קוראים להורים לנצל את מזג האוויר השמשי ולהגיע.
1 צפייה בגלריה
חיסון
חיסון
חיסונים בקניון
(צילום: מוטי קמחי)
קראו גם >>>>
שרן מפעילה השבוע מתחמי חיסונים ללא תור לכלל הגילאים בעזריאלי תל אביב, קניון רננים, קניון סביונים ביהוד, קניון G בכפר סבא. למתחמים בקניונים מצטרפים מוקדי החיסון בקהילה המופעלים על ידי שרן בערים: תל אביב, נתניה, רעננה, והוד השרון. החל ממחר גם בפארק הספורט בקרית אתא, בבאר יעקב, לוד, נתניה, אכסל ומגהר. כל זאת במטרה להנגיש את החיסונים לכל מי שטרם חוסן מבוגרים וילדים כאחד.
איתמר ביטון, מנכ"ל שרן רפואה אומר כי: "אנחנו ערוכים עם צוותים מתוגברים בקניונים. הסערה חלפה וזה הזמן לנצל את מזג האוויר השמשי ולהגיע עם הילדים ולהתחסן. המיקומים הנוחים בקניונים או במתחם בקרבת הבית, יכולים לסייע ולהפוך את החוויה של החיסון לנעימה יותר בעבור הילדים"
המתחמים של שרן רפואה פועלים בקניונים בימים א-ה בין השעות 11:00 ועד 20:00 ובנוסף בימי שישי 10:00-13:30
ואלו המתחמים בעיריות השונות יפעלו אחר הצהרים בין השעות 15:00-20:00.
מבצע החיסונים בקניונים הינו חלק מהתכנית הלאומית "ישראל מתחסנת" אותה מוביל משרד הבריאות בתיאום עם משרד החינוך, בתי החולים, קופות החולים, הרשויות המקומיות ופיקוד העורף, במטרה להנגיש את החיסונים לכלל האוכלוסייה בשיתוף רשת קניוני עזריאלי וקניוני עופר.