תושבת האזור פנתה לאחרונה לעו"ד זהר רון וסיפרה לו כי בעלה מדבר ללא הפסקה ומפריע לה לישון בלילות. "מכיוון שהמצב הפך לבלתי נסבל אני מבקשת להוציא לו צו הרחקה ממני", היא הוסיפה.
האישה, בשנות ה־30 לחייה, נחשבת לאשת עסקים מצליחה. "את חייבת להרחיק ממני את בעלי", היא הבהירה. "אני חוזרת הביתה מותשת מיום עבודה ארוך ורוצה שקט. כשמגיע הלילה אני רוצה לישון, ודווקא אז בעלי לא מפסיק לדבר, לחפור לי ומונע ממני להירדם. הוא כמו מכונת רעש. אני מתחננת אליו שיפסיק, אבל כלום לא עוזר", היא אמרה וסיפרה כי "לפעמים אני מרגישה שהתחתנתי עם בן זוג שבלע רדיו".
1 צפייה בגלריה
"אני מתחננת אליו שיפסיק"
"אני מתחננת אליו שיפסיק"
"אני מתחננת אליו שיפסיק"
(המחשה: Shutterstock)
הבעל מצידו טען: "בשביל מה התחתנתי אם אין לי עם מי לדבר? זה הבית שלי ומותר לי לדבר כמה ומתי שאני רוצה. פי לרשותי. אם גם בבית שלי אני צריך לסתום את הפה, מה הטעם בזוגיות הזאת? כל היום היא עובדת ובלילה, כשמגיע הזמן לנהל את השיחות שלנו, היא אומרת שהיא עייפה ולא מעוניינת לשוחח איתי. אני לא מוכן שהיא תסתום לי את הפה ותאסור עליי לדבר".
באחד הלילות הגיע העימות בין השניים לפיצוץ, וכשהבעל המשיך והמשיך לדבר החליטה האישה להזמין לו משטרה. שוטרים שחשו לדירה המליצו לה להגיע לבית המשפט ולבקש צו הגנה. ואכן, הצדדים הגיעו לבית המשפט לדיון בצו, ובמהלכו סיפרה האישה כיצד היא חוזרת מיום עבודה קשה לבעל שלא מפסיק להציק לה עם דיבור בלתי נגמר.
הבעל הסביר בדיון כי "היא דחפה אותי ואיימה עלי. אני צריך צו הגנה ממנה ולא היא ממני". על שאלת בית המשפט השיב הבעל כי אכן הוא מדבר עם אשתו בניגוד לרצונה.
הסברתי בבית המשפט כי אם שני הצדדים מאיימים זה על זה ולא מסתדרים, הפתרון האידיאלי הוא להרחיק אותם זה מזה כדי שיירגעו. בית המשפט קיבל את המלצתי ונתן צו הרחקה זמני לצדדים. ‏
לסיכום, כשמישהו מציק לכם וטורד את מנוחתכם ‏אינכם חייבים להמשיך ולסבול. אתם פשוט יכולים להגיש תלונה במשטרה ולבקש צו הגנה מפני הצד האחר. ‏לא נגזר על אף אחד לחיות בסבל או בסיוט. במקרה הנוכחי הביטוי "‏סיוטי לילה" למרשתי התגשם במציאות עד שלא יכלה עוד לשאת את הסבל ונאלצה לערב את המשטרה, את בית המשפט ואותי כעורכת דינה.