מעצבי שיער בשרון מארגנים בימים אלו הפגנה בדרישה לפתוח את המספרות על פי כללי התו הסגול. היום (רביעי) נחשף כי בעוד כל המספרות בישראל סגורות בשל הגבלות הסגר, הזמינה אשת ראש הממשלה שרה נתניהו ספר לביתה בערב חג סוכות, דבר שהתסיס עוד את השטח.
2 צפייה בגלריה
מחאת מעצבי השיער בשרון ושרה נתניהו
מחאת מעצבי השיער בשרון ושרה נתניהו
מחאת מעצבי השיער בשרון ושרה נתניהו
(צילומים: עמית שאבי, שחר שוקרי)
קראו עוד:
שחר שקורי, יבואן של מוצרים למספרות בהרצליה ואחד ממובילי המחאה אומר כי החשיפה הזאת רק מחזקת את העובדה שמדובר בצורך חשוב וחיוני של אנשים וכי בכוונת המפגינים להגיע עם תמונות מוגדלות של שרה נתניהו למקום, ולמנף את האירוע לטובתם. על השלטים ייכתב: "שרה אנחנו איתך, בואו נפתח'. ההפגנה מתוכננת ליום רביעי בשבוע הבא בהרצליה ובמוקדים נוספים.
2 צפייה בגלריה
"שרה אנחנו איתך". שלט המחאה של מעצבי השיער
"שרה אנחנו איתך". שלט המחאה של מעצבי השיער
"שרה אנחנו איתך". שלט המחאה של מעצבי השיער
(צילום: שחר שוקרי)
"אנחנו מבינים שמתכננים לפתוח את המספרות רק בפעימה השלישית, אומר שקורי, וזה אחרי שכבר הרסו לנו את תקופת החגים. אני עצמי לא מכיר אף אחד שנדבק במספרה, רוב המספרות הן עסקים קטנים עם שניים שלושה עובדים ולקוחות קבועים שחשוב לנו לשמור עליהם". הוא מוסיף כי לספרים אין ברירה והם עוברים לעבוד בבתי הלקוח וימשיכו לעשות זאת, וההפסד יהיה כפול: גם לא ידווחו למס הכנסה וגם יעבדו בתנאים פחות בטיחותיים.
משה מרדכי ממספרת "אי אנד אם" ברעננה אומר כי "התחושה היא שיש איפה ואיפה, ושההחלטה על סגירת המספרות היא שרירותית. לכן, אם תהיה הפגנה אני אהיה שם. מבחינה בטיחותית שמרנו על כל ההנחיות, ולא הגיוני שבסופר אעמוד בתור עם עוד עשרה אנשים, אבל במספרה לא יכולים להיות שניים". גם מרדכי מציין כי המצב הזה שבו ספרים נאלצים לשרוד, מוביל לכך שהם עוברים מבית לבית כדי לשרת לקוחות וכך מסכנים יותר אנשים כולל את עצמם.
כל העדכונים - חדשות הרצליה