המחוזי דחה את צווי המניעה שהגישו עו"ד עמידור נגד דיירים בפרויקט הפינוי בינוי תקומה בכפר סבא.
2 צפייה בגלריה
שכונת תקומה. נתבעו בחמישה מיליון שקלים
שכונת תקומה. נתבעו בחמישה מיליון שקלים
שכונת תקומה. נתבעו בחמישה מיליון שקלים
(צילום: יח"צ)
קראו גם >>>
עורכי הדין עמידור שייצגו עד לאחרונה את הדיירים בפרויקט הגישו תביעה בסכום של 5 מיליון שקל וצווי מניעה כנגד דיירים בפרויקט, עורכת הדין קרן כהן בלחרסקי וחברת ענב. השופטת סילש דחתה על הסף את צווי המניעה וקבעה שעו"ד עמידור ישלמו 37 אלף שקל הוצאות משפט
בית המשפט המחוזי מרכז דחה על הסף את הבקשה לצווים זמניים של עורכי הדין האחים עמידור כנגד דיירי פרויקט הפינוי הבינוי תקומה בכפר סבא, עו"ד קרן כהן בלחרסקי וחברת ענב. בשבוע שעבר הגישו האחים עמידור בקשה דחופה לצווי מניעה כנגד דיירי הפרויקט שפיטרו אותם בשל חוסר שביעות רצון מהתנהלותם. בתגובה בחרו עורכי הדין ליאור וחן עמידור לתבוע דיירים אותם הם מייצגים, את עורכת הדין שמונתה במקומם ואת החברה היזמית, בסכום של 5 מיליון שקל.
2 צפייה בגלריה
הדמיה של פרויקט תקומה
הדמיה של פרויקט תקומה
הדמיה של פרויקט תקומה
(צילום: יח"צ)
כבוד השופטת הלית סילש מבית המשפט המחוזי ניהלה את הדיון עם כלל הצדדים ולאחריו קבעה על דחיית צווי המניעה וקבעה כי על האחים עמידור לשלם לדיירים, לעורכת הדין ולחברה היזמית הוצאות משפט בסכום כולל של 37 אלף שקל.
בפסק הדין כתבה השופטת "אני מוצאת כי התביעה מעוררת סימני שאלה לא מעטים". עוד כתבה על בקשת האחים עמידור שביקשו למנוע מהדיירים להחליף עו"ד כי "יקשה עליי לראות סיכויים גבוהים בקבלת הטענה של חיוב הדיירים לקבל ייצוג משפטי, עת שמורה לכל בעלי הזכויות במתחם הזכות להחליט על ידי מי יינתנו להם שירותים משפטיים".
בין הנתבעים היו דיירים במתחם החברים בנציגות הדיירים. יורי ארוס, שיוצג על ידי עו"ד ערן שפינדל, מסר כי "השופטת קבעה באופן חד משמעי שלנו הדיירים יש את הזכות לקבוע מי ייצג אותנו. חבל שעורכי הדין עמידור בחרו להפחיד דיירים ולתבוע אותנו בסכום עתק ללא בסיס. הם בחרו לנסות ולתקוע את הפרויקט ולמנוע מאיתנו לקבל מסמכים להם אנו זכאים רק כי ראו את טובתם האישית וזאת במקום לראות טובת הלקוחות אותם היו אמורים לייצג".
עו"ד אריאל דינובצקי ייצג את החברה היזמית ענב בתביעה. מחברת ענב נמסר לאחר ההחלטה כי "צר לנו שהאחים עמידור בחרו לתבוע את הדיירים אותם היו אמורים לייצג. השופטת קבעה כי אין סיבה לעצור את הפרויקט, ובוודאי כאשר מדובר בטענות סרק שנועדו להפחיד דיירים. עורכי הדין ראו לנגד עיניהם את טובתם האישית ולא את טובת הדיירים אותם הם היו אמורים לייצג. אנחנו ממשיכים בקידום הפרויקט במלוא המרץ ומקווים כי בקרוב נוכל להתחיל בבניית הפרויקט בכפר סבא".