עיריית כפר סבא מגבירה את האכיפה וההסברה בנושא הקורונה, עקב עלייה בשיעור התחלואה ומעבר להגדרה כעיר צהובה על פי מודל הרמזור.
1 צפייה בגלריה
הגברת האכיפה
הגברת האכיפה
הגברת האכיפה
(צילום: עיריית כפר סבא)
קראו גם >>
העיר כפר סבא, שבמשך תקופה ארוכה הוגדרה כעיר ירוקה, הפכה לעיר צהובה החל מהיום, ראשון 06.12, וזאת בהתאם למודל הרמזור החדש של משרד הבריאות ועקב עלייה בשיעור התחלואה בעיר.
במסגרת זו, תגביר העירייה את פעולות האכיפה וההסברה ברחבי העיר כולה, בשיתוף המשטרה, פיקוד העורף וסיירת ההסברה העירונית שהוקמה ומופעלת על ידי מתנדבות ומתנדבים וקוראת לתושבים להקפיד על ההנחיות על מנת לקטוע את שרשראות ההדבקה.
ראש העיר, רפי סער: "אנחנו עדיין בעיצומו של משבר הקורונה וחלה על כולנו החובה לשמור על הנחיות הממשלה, כדי שנוכל לשמור על בריאות היקירים לנו – בני המשפחה שלנו, החברים, השכנים, ותיקי העיר. על מנת שנוכל לחזור לצבע הירוק, חשוב להמשיך ולהיבדק במתחמי הבדיקות או בקופות החולים. בדיקות אלה ומרובות ככל שיהיו, מאפשרות לקטוע שרשראות הדבקה ולהוריד שוב את שיעור התחלואה העירוני. חשוב לזכור להימנע מהתקהלויות, לשמור על מרחק של 2 מטר ולעטות מסכות אף ופה כשיוצאים מהבית, וזאת כדי למנוע עלייה נוספת בתחלואה, העלולה להוביל להגבלות קשות, דוגמת סגירת מערכת החינוך, מוסדות דת ופגיעה נוספת קשה בעסקים".
יש לציין, כי במסגרת הפעילות העירונית והתמודדות העירייה עם נגיף הקורונה, הכין צוות מקצועי תוכנית אסטרטגית ייעודית, המשלבת פעולות הסברה ואכיפה נרחבות, קיום הערכות מצב יומיות, ניהול תא שליטה, הקמת צוות חקירות אפידמיולוגיות עירוני, הפעלת ניידת בדיקות נודדת לצוותי החינוך וההוראה, הקמת מתחמי בדיקה נודדים בנקודות שונות בעיר ועוד.