אבל בכפר סבא: הנרצח בפיגוע היום (רביעי) בפתח תקווה הוא הרב שי אוחיון, בן 39, נשוי ואב לארבעה ילדים בני 4, 9, 11 ו-13.
2 צפייה בגלריה
הרב שי אוחיון ז"ל
הרב שי אוחיון ז"ל
הרב שי אוחיון ז"ל
(צילום: פרטי)
קראו גם >>
הרב אוחיון נולד וגדל בכפר סבא והיה אהוב מאוד בקרב חבריו ומכריו הרבים. משפחתו המתגוררת ברחוב הרב גולד בעיר מיאנה לקבל את הבשורה המרה ועשרות מתושבי כפר סבא התגודדו מסביב לבית המשפחה. לאוחיון ז"ל עוד שני אחים ואחות, ואביו הרב אוחיון, שנפטר גם הוא בטרם עת, היה מתפלל ובעל הקורא הראשי בבית הכנסת "תפילה למשה" ברחוב בר אילן בכפר סבא.
בשנים האחרונות התחזק הרב שי אוחיון ז"ל והקפיד ללמוד בכולל בכפר סבא מדי יום.
עופר כרז, חמיו של הרב, אמר ל-ynet: "הוא היה חתן מצוין, אבא טוב לילדים ובעל טוב לאשתו. הוא היה כמו הבן שלי, העביר שיעורי תורה. ראיתי בטלפון את הדיווחים על האירוע, שמעתי שהפצוע דתי וקפצתי. הרגשתי שזה הוא. התקשרתי אליו והוא לא ענה. התקשרתי לבת שלי והיא אמרה שהוא דיבר עם אחד הילדים ומאז לא עונה.
"ניסיתי שוב להתקשר אליו והטלפון כבר היה לא זמין. דרך חבר שלו ידענו שזה הוא. הבת שלי לא מעכלת, קשה לי לחשוב עליו בלשון עבר. כל יום יש דקירה, לפני כמה ימים היה אירוע דקירה בראש העין. צריך לטפל בזה".
2 צפייה בגלריה
אירוע הדקירה בפ"ת
אירוע הדקירה בפ"ת
אירוע הדקירה בפ"ת
(צילום: דוברות הצלה פ"ת)
יוסף דוד, חבר קרוב של הנרצח, נסע יחד עימו באוטובוס מהכולל בכפר סבא שבו הם לומדים אל צומת סגולה - שם התרחש פיגוע הדקירה. "הוא למד וגם עבד ופרנס את משפחתו בכבוד.
"הקדוש ברוך הוא לקח אדם קדוש, הוא נהרג על קידוש השם. קשה לי לעכל. זו אבידה קשה. המשפחה שלו לא מעכלת". הרב אוחיון הותיר אחריו את אשתו סיוון ואת ילדיהם טוהר (13), הלל (11), שילה (9) ומלאכי (4)".
לאחר מאמצים של מתנדבי זק״א המחלקה המשפטית הושג ויתור על נתיחת הרב אוחיון ז"ל שנרצח בדקירות ע״י פלסטיני בצומת סגולה בפתח תקווה.
מיכאל גוטווין: ״גופת המנוח הועברה לבקשת המשטרה עם קביעת המוות בבית החולים למכון אבו כביר להמשך בדיקת וחקירת האירוע. משפחת המנוח התנגדו לבקשת המשטרה לקיים נתיחה שלאחר המוות ופנו בבקשות עזרה לארגון זק״א בסיוע בנידון.
הרב יעקב רוז׳ה רב ארגון זק״א ירד למכון כדי לעמוד מקרוב ולסייע למשפחה בשעתם הקשה.
בסיכום עם הפרקליטות ביצעו הרופאים באבו כביר שחזור של הנתיחה שנעשתה בבית החולים עוד בחייו של המנוח בכדי לקבוע נסיבת המוות המדוייקת מבלי פגיעה מיותרת בכבוד המת.
ואכן לאחר המאמצים הושג שחרור של המנוח לקבורה בזכות מעורבותם של מפקד זק״א שרון ישראל גודלבסקי, ח"כ אריאל בוסו וח"כ אורי מקלב וארגון חוננו. הלוויה תתקיים עוד הלילה בשעה 12.30 בבית העלמין סגולה בפתח תקוה".