ריבוי מקרי הידבקות בקורונה במערכת החינוך בכפר סבא. הנהגת ההורים העירונית החלה לפרסם את מקרי ההידבקויות כדי שההורים והתלמידים יוכלו להיות מעודכנים. במקביל, קוראת ההנהגה לחדול מתופעת השיימינג נגד תלמידים שנדבקו.
2 צפייה בגלריה
קורונה חזרה ללימודים
קורונה חזרה ללימודים
קורונה במערכת החינוך
(צילום אילוסטרציה: ShutterStock)
קראו גם >>
אמש (מוצ"ש) פרסמה ההנהגה טבלה זאת "לאור ריבוי ההודעות על החשיפה לנגיף הקורנה במוסדות החינוך השונים ברחבי העיר". ההנהגה אספה את כל ההודעות וקיבצה אותן לדף אחד מסודר.
חשוב לציין שכל המידע והנתונים הם על פי פרסומים של עירית כפר סבא ו / או החברה העירונית לתרבות ופנאי ובאחריותן.
על פי הנתונים: מורה בבית ספר "מפתן" בעיר נדבקה בקורונה - כל התלמידים שלמדו בסדנה בה לימדה המורה נכנסו לבידוד.
בנוסף, סייעת בגן "צבר" נדבקה אף היא וכל צוות הגן נשלח לבידוד. כמו כן, תלמיד כיתה ב' 3בבית ספר הירוק נדבק וכל תלמידי כיתתו, התלמידים הלומדים בצהרון ב' ו-ג' וכן צוותי החינוך של השכבה נכנסו לבידוד.
גם תלמידת כיתה י"א בתיכון שפירא נדבקה בנגיף בעקבותיה תלמידי כיתתה וצוותי החינוך שבאו עימה במגע יכנסו לבידוד.
תלמידה נוספת מכיתה י"א בתיכון כצנלסון נדבקה בקורונה וכל תלמידי השכבה וכן מצוותי החינוך בקפסולות נשלחו לבידוד.
לזאת יש להוסיף את כל צוות בית ספר ש"י עגנון הנמצא בבידוד לאחר שמורה נדבקה בימי ההיערכות לבית הספר.
2 צפייה בגלריה
טבלת ההדבקה במערכת החינוך
טבלת ההדבקה במערכת החינוך
טבלת ההדבקה במערכת החינוך
(צילום: הנהגת ההורים)
כאמור, במקביל, ועקב ריבוי המקרים פרשמה הנהגת ההורים הודעה חריגה הקוראת להורים ולתלמידים לחדול מתופעת השיימינג נגד נדבקי הקורונה: "לצערנו הרב, לצד ההודעות על מקרי ההדבקה החדשים, אנו עדים בימים האחרונים למתקפת האשמות ואף שיימינג מכוער שנעשה לאותם תלמידות ותלמידים שנדבקו בנגיף", נכתב בהודעה.
"בין אם המקרים האלה מתרחשים ברשתות החברתיות או בכל פלטפורמה אחרת, זהו בדיוק המקום שלנו כהורים לעשות מעשה ולעצור את זה מיד. אנו בהנהגת ההורים מבקשים בכל לשון של בקשה מכל הורי העיר לעשות את המקסימום בכדי לעצור את התופעה הזו לאלתר. אנו מפצירים בכם לדבר עם הילדים, לדבר עם הילדים ולהסביר שאף אחד לא נדבק או מדביק בכוונה, שכל אחד יכול להימצא חיובי לקורונה, זה לא אשמתו של הנדבק ושכאן בדיוק יכולה לבוא לידי ביטוי כוחה של הקהילה בעידוד הנדבקים ובליווים עד להבראתם המלאה.
"בהזדמנות זאת אנו קוראים גם לכל הצוותים החינוכיים לערוך שיחות מעמיקות על הנושא עם התלמידות והתלמידים. ההתמודדות עם המשברים קשה לכולנו דיה ואין צורך להעמיקה".