"הם חיים בסרט שנשלם להם שכירות", אומרים שוכרי החניות בקניון ערים בכפר סבא השייך לקבוצת הנדל"ן אמות. בעלי החנויות בקניון שברובו המכריע סגור מזה כשבוע החליטו שאינם ישלמו את השכירות, דמי הניהול ואחוזים מהפדיון (שלא קיים) עקב המשבר החל מה-12/3.
1 צפייה בגלריה
קניון ערים כפר סבא
קניון ערים כפר סבא
קניון ערים כפר סבא
(צילום: ירון ברנר)
במכתב שנשלח לבעלי הקבוצה המפעילה את הקניון הם הודיעו כי עקב המצב ואי הבהירות הם משנים את תנאי החוזה, כך שלא ישלמו את התשלומים השוטפים לחלק היחסי בחודש מרץ מאז ההנחיות לסגור את החנויות, בהם שכירות ואחוזים מהפדיון ודמי ניהול.
בין הרשתות שהודיעו על שינוי בתשלום עקב המשבר נמצאים גם אופטיקה הלפרין, פוקס ועוד.
בקבוצת אמות המפעילה את הקניון לא אהבו בלשון המעטה את ההחלטה. במכתב ששלחו לשוכרים כתבו: "עם כל רצוננו הטוב להתחשב במצב, איננו מקבלים בהבנה התנהלות חד צדדית ...תוך אי עמידה בהתחייבויותיך החוזיות. זו אינה הדרך לטפל במצב הנוכחי ומן הראוי היה לדבר אתנו ישירות ולא לשלוח מכתב שרירותי וחד צדדי".
בקבוצת אמות חושבים כי מן הראוי לגבות את השכירות עבור חודש מרץ ובנוסף, "אנו נכונים להקפיא את ביצוע תשלומי דמי השכירות ודמי הניהול בגין חודש אפריל 2020".
"הם חיים בסרט שנשלם להם שכירות על חנויות סגורות, או פדיון, או דמי ניהול", אמרו בעלי החנויות, "הם לא רק מתעלמים מהמצב, אלא צריכים להתבייש".