אורית סוינדי יצחק פתחה את השנה בלידת בנה הרביעי בדרך מרגשת במיוחד: בביתה ובידיים הטובות ביותר של שכנתה, המיילדת הראשית במרכז רפואי מאיר.
2 צפייה בגלריה
אורית סוינדי יצחק ומיכל פרס
אורית סוינדי יצחק ומיכל פרס
אורית סוינדי יצחק ומיכל פרס
(צילומים: באדיבות בית החולים מאיר)
קראו גם >>>>
ביום שישי האחרון החלו לאורית צירים, ומנסיון העבר של שלוש לידות מהירות למדי היא התקשרה מיד לבעלה שיחזור הביתה. "בתי, היתה אצל חברה והתקשרתי לאמא של החברה שהיא חברה שלי בעצמה וביקשתי ממנה שבתי תישאר אצלה בשעות הקרובות כי לדעתי הלידה מתקרבת", מספרת אורית. "הצירים התחזקו במהרה וחברתי שמעה על הקול שלי שהמצב נהיה דחוף למדי ובתוך כמה דקות היא התייצבה אצלי בבית עם שכנה נוספת שלנו, מיכל פרס, וסיפרה לי שהיא המיילדת הראשית בבית חולים מאיר ושהיא חשבה שעדיף שהיא תגיע איתה".
מיכל פרס, מנהלת הסיעוד של חדרי הלידה במרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית מיילדת מזה 20 שנה ומתורגלת בלידות בשטח הודות למשלחות חילוץ בהן השתתפה בעבר. אבל גם היא לא תיארה לעצמה שאחת מהלידות תהיה מטרים ספורים מהבית שלה. "חזרתי משיעור פילאטיס בבוקר יום שישי ופתאום קיבלתי טלפון מחברה במושב שמבקשת שאקפוץ לבית של שכנה שכנראה בדרך ללידה. כשהגעתי לשם ופגשתי את אורית הבנתי שהיא ממש בלידה ושעדיף ליילד את התינוק בבית ולא להמתין, וביחד עם בעלה המקסים והנחישות וכוח הרצון המדהימים שלה בתוך חצי שעה התינוק היה בחוץ בריא וכולם היו מרוגשים עד מאוד".
2 צפייה בגלריה
לידה מהירה
לידה מהירה
לידה מהירה
(צילום: בית החולים מאיר)
"אין ספק שזה היה אירוע חריג לראות פתאום שני אמבולנסים ואותי מדממת" מתארת אורית בחיוך. "אני מבחינתי ידעתי שאני הולכת ללדת בבית חולים, וזה לא פשוט להתמודד עם השינוי הפתאומי הזה בתוכניות. הלידה ארכה חצי שעה בלבד", מוסיפה אורית "אבל ברגע שמיכל הגיעה ודיברה אליי הבנתי שאני בטוחה ובידיים מקצועיות ויכולה לסמוך עליה והיא היתה מדהימה, סובלנית ואיכפתית וחווינו ביחד את החוויה הכי עוצמתית ומרגשת שיש והיא אפילו דאגה לפרקט שלנו בבית והעבירה את הלידה לחדר האמבטיה בשלב מסוים", צוחקת אורית. "זה המקום גם להודות לחברות המדהימות שהיו לצדי ועזרו עם הילדים ובכלל, מאיה ודורית, ולשי בעלי האהוב שתמך ועזר לאורך הלידה - בזכות כולם צלחנו באושר את החוויה".
"אין ספק שאחרי שכל ההתרגשות נרגעת, החלק הבאמת מיוחד הוא שאני זוכה לראות ביום יום מסביבי את הילדים האלו גדלים וזה אושר וסיפוק גדול", מסכמת מיכל.