נשים רבות המתמודדות עם סרטן שד יודעות עד כמה ההתמודדות עם המחלה מורכבת פיזית ורגשית וכוללת טיפולים כימותרפיים, הקרנות, נשירת שיער ולעיתים כריתת שד. לאחרונה ערכה המרפאה האונקולוגית של מרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית אירוע מעצים ומרגש עבור המטופלות המתמודדות עם סרטן השד.
2 צפייה בגלריה
עדי ורטהיימר ויאנה דרום
עדי ורטהיימר ויאנה דרום
עדי ורטהיים ויאנה דרום
(צילום: שלי פדן)
קראו גם >>>
באירוע, בתמיכת חברת רוש, זכתה כל אורחת לסשן שכלל איפור על ידי מאפרת מקצועית ולסטיילינג אישי ולאחריהם לסשן צילומים על ידי הצלמת שלי פדן לורבר. בין המשתתפות הייתה גם עדי ורטהיים מהוד השרון שסיפורה המרגש פורסם ב"מיינט" לפני כחודש.
בנוסף, האירוע כלל הרצאה מעוררת השראה של יאנה דרום ששיתפה כי בגיל 28, במהלך החודש השלישי להריונה גילתה שהיא חולה בסרטן השד, יאנה, שלא מצאה פתרונות הלבשה תחתונה מחמיאים ואופנתיים שיגרמו לה להרגיש שוב שלמה ויפה, פתחה רשת אופנה לנשים המתמודדות עם סרטן שד על מנת שכל אישה שחלתה תוכל להרגיש טוב עם עצמה, להתבונן במראה ולראות כמה היא יפה, שלמה ונשית.
2 צפייה בגלריה
אלסה בן דוד
אלסה בן דוד
אלסה בן דוד
(צילום: דוברות בית החולים)
אסתר שבו, המטופלת במרפאה האונקולוגית סיפרה : "לאחר שהערב הסתיים שיתפתי בהתרגשות את כל המשפחה על החוויה שעברתי ועד כמה שהערב חיזק אותי. הרגשתי כל כך טוב שאני לא לבד. צחקנו הרבה, וכל הבנות יחד ספרו את שהן עוברות". ד"ר אירינה קוצ'וק, מנהלת השירות לגידול שד, וביקשה מהמטופלות לעולם לא לשכוח שהן מיוחדות וחזקות.
מאיה לב, מתאמת שד במרפאה ובין מארגנות האירוע סיפרה: "הייתה לי הזכות להשתתף באירוע מעצים ונפלא שבו אירחנו את המטופלות שלנו במרפאה האונקולוגית במרכז רפואי מאיר. היה מרגש לראות את החיוכים הרחבים ואת העמידה הזקופה ומלאת הביטחון ושמחת החיים כאשר כל אישה עמדה והצטלמה. היה מעורר השראה לראות כיצד כל אחת ואחת יצאה מתוך הקונכיה, מתוך המקום הרגיל אל מקום יפה וקסום. האווירה בחדר הייתה מלאה באנרגיה חיובית. הנשים בחדר התחברו אחת לשניה, צחקו ביחד, שיתפו בחוויות והרבו לצלם תמונות סלפי עם האורחות האחרות. תודה לשלומית יוחאי וכל צוות המרפאה, ולרוש פרמצבטיקה על הזכות להשתתף באירוע הנפלא הזה".