שוד אלים בכפר סבא: בת 70 נשדדה באלימות בביתה ברחוב המפלס בכפר סבא אתמול (שבת) בסביבות השעה 14:00 בצהריים. האישה פונתה לבית חולים במצב בינוני. על פי הדיווחים מהמשטרה השודדים גנבו תיק עם למעלה מ-20 אלף שקלים.
2 צפייה בגלריה
"איך מרביצים לאישה בת 70?"
"איך מרביצים לאישה בת 70?"
"איך מרביצים לאישה בת 70?"
(צילום: פרטי)
בנה של האישה, עידן הרשקו, תושב העיר, שהגיע לבית החולים מאיר עם אימו, מזועזע עד עמקי נפשו, כתב פוסט נוקב: "היד רועדת, העינים דומעות. זאת אמא שלי. היא בת 70. דפקו לה בדלת פוצצו אותה מכות רצח, וגנבו לה סכום כסף גדול. אנחנו במיון. בשוק.
"ההורים שלי חסכו שקל לשקל וביקשו לשפץ קצת את הבית שלהם ולהמשיך לחיות את חייהם בנחת ושקט (בעקבות סיוט של 3 שנים בתמ"א 38 זה ממש עוד לא נגמר).
"איך חיית אדם (יסלחו לי בעלי החיים) שפל שבשפלים מקבל מידע ממישהו שראה אותה ממישהו שידע שהיא מחזיקה בכסף, השפל הזה ידע בדיוק היכן הכסף (הבניין עם פיגומים). איך אתה מעיז להרים ידיים על אישה בת 70, נבלה שכמותך.
2 צפייה בגלריה
המשטרה בזירת האירוע ברחוב המפלס
המשטרה בזירת האירוע ברחוב המפלס
המשטרה בזירת האירוע ברחוב המפלס
(צילום: אמיר יעקב, אתר "ביקורת בונה")
"אני מאחל לך שתזכה לראות את אמא שלך סובלת כך. אני מאחל לך את כל הרע שבעולם הזה ובעולם הבא. משטרת ישראל אסור לכם לשקוט עד שהשפל הזה יבוא לדין. אין מצב שבעוד כמה ימים נקבל הודעה שהתיק נסגר.
"אני פונה לכל מי שיכול לעזור להפעיל את הגורמים האחראים על בטחון גמלאי המדינה. תשמרו על ההורים. אבא שלי בן 75 אמא שלי 70 רק טוב ואור הביאו לעולם".
ממשטרת ישראל נמסר כי הנושא נמצא בחקירה.