שני צעירים יצרו פרובוקציה בתחנת משטרת כפר סבא ואף תקפו שוטר במקום. הם שברו לו אצבע ופגעו בקרנית עינו. אחד מהם גם נמלט מהתחנה ונעלם.
1 צפייה בגלריה
תחנת משטרת כפר סבא. מהומה
תחנת משטרת כפר סבא. מהומה
תחנת משטרת כפר סבא. מהומה
(צילום: אמיר יעקב, אתר ביקורת בונה)
שוטר במשטרת כפר סבא הותקף קשות בתחנת המשטרה ע"י שניים. אחד מהם אף הצליח להימלט ולהיעלם למשטרה מתחת לאף. גם את התוקף שכן הצליחו שוטרי התחנה לעצור, זה היה בעזרת גז פלפל שהותז עליו.
בשבת בבוקר (14.3.20) הגיעו שני התוקפים אל תחנת המשטרה על מנת לברר מה קורה עם חברם שנעצר על רקע 'נהיגה בשכרות'. לדברי המשטרה השניים עוררו במקום פרובוקציות והתבקשו על ידי השוטר המותקף לעזוב, אך הם סירבו.
"כאשר השוטר הגיע, השניים גידפו אותו ובהמשך תקפו אותו, תוך שהם גורמים לו חבלה של ממש. שבר באחת מאצבעות ידו וכן נזק לעינו", תיאר את שארע שופט המעצרים אביב שרון, "בינתיים חברו של מי שנעצר, ברח, ודרוש לחקירה".
סניגורו של הבחור בן ה-21 מטירה טען כי הוא בסך הכל התנגד למעצר לא חוקי משום שהוא לא עשה כלום. "היה לבחור ויכוח עם השוטר שאין הצדקה שיעצר או יעוכב, שכן לא ביצע שום עבירה. הוא התנגד למעצרו ולא התכוון לפגוע בשוטר בכל צורה שהיא", הסביר הסניגור בדיון בבקשת המשטרה היום להאריך את מעצרו של הצעיר.
אביו של הבחור העצור הגיע גם הוא אל בית המשפט בראשון לציון לשם הובא בנו, וציין את מורת רוחו מהתנהגותו של בנו שמצידו טען להגנתו בחקירתו, כי היה שיכור בעת הארוע. יחד עם זאת "רוב פרטי הארוע מאושרים על ידו בחקירה", ציין השופט, אשר האריך את מעצרו של הבחור ביום אחד.