לאור כמות הילדים ההולכת וגדלה בשכונה הירוקה, יפתח בשנת 2022 בית ספר יסודי חמישי והוא ימוקם בשכונה 80.
1 צפייה בגלריה
בית הספר החדש
בית הספר החדש
בית הספר החדש
(צילום הדמיה: "אסף לרמן אדריכלים")
קראו גם >>>
משרד החינוך הכיר, לפנים משורת הדין, כבר השנה בצורך לפתוח את ביה"ס ובימים אלו מוגשות תכניות בנייה ותקציב. בהתאם לזאת, אגף החינוך יחד עם הפיקוח על בי"ס יסודיים יצא למכרז לאיתור מנהל/ת לביה"ס.
בשנה"ל תשפ"ב יפעל בית הספר החדש במסגרת של "פונדקאות במוסד קיים" כפי שנפתחו בתי הספר הקודמים בעיר: רחל המשוררת, ש"י עגנון ועוד.
הפעם, מבנה החטיבה החדשה בירוקה יארח את בית הספר החדש ולאור כך, יתוחם חלק מהמבנה בקומה הראשונה.
כמו כן, יתוכננו פעילויות משותפות עם ביה"ס רחל המשוררת המצוי בסמיכות. בשנת 2022 יעברו הכיתות למבנה החדש והקבוע של בית הספר.
אגף החינוך שיתף בימים האחרונים את ועד השכונה והנהגת ההורים בבשורה החדשה, ענה על שאלות ואסף הערות ובקשות להבהרות. בימים הקרובים תצא הודעה מסודרת על הרישום ותהליך הערעור לבתי הספר השונים בעיר.
חשוב לציין, כי בית הספר החדש יקום ברוח פרוגרסיבית ואופיו יגובש בשיתוף מלא עם ועד ההורים. עיריית כפר סבא צופה כי בנוסף לבית הספר היסודי בירוקה, יוקם בהמשך בית ספר יסודי חדש במרכז העיר, עם הגידול הצפוי באוכלוסיה.
רפי סער, ראש העיר: ״התרחבותה המבורכת של אוכלוסית כפר סבא מחייבת אותנו להעמיד לרשותה תשתיות חינוך ברמה גבוהה. הקמת בית הספר החדש ואופיו יעשה בשיתוף פעולה מלא עם הנהגת ההורים. כחלק מהאסטרטגיה שלנו, אנחנו מטפחים ומקדמים את השכונות הותיקות לצד החדשות.
"יש להדגיש, כי בעתיד, מתוכנן במקביל הקמת בית ספר חדש נוסף במרכז העיר, גם הוא ברוח פרוגרסיבית, אשר יועבר לשלבי יישום לאחר שיחל פרויקט ההתחדשות העירונית. הקמת בי"ס החדש מצטרף למהלך רחב שאנו מובילים ברחבי העיר, במסגרתו שיפצנו עשרות מוסדות חינוך ועודנו בונים כגון בי"ס גולדה ובי"ס רמז״.
עו"ד עדי לוי סקופ, חברת מועצת העיר ומחזיק תיק השכונות הירוקות: "אני מברכת על הקמת ביה"ס החדש ועל אופיו העתידי החדשני ופורץ הדרך. בצד האתגר הגדול הנובע מההכרה בצורך ע"י משה"ח רק לפני ימים ספורים וכל המשתמע מכך, בטוחני כי בשיתוף פעולה מלא של הצוות המקצועי עם הנהגות ההורים, ועד השכונה וכל השותפים/ות, נזכה לראות בי"ס מוביל ברמה הארצית".