השיר מחכה למנגינה: סא״ל מידן ישראל, בן 36 מירחיב הסמוכה להוד השרון, נפל בחודש הראשון למלחמה בעת מילוי תפקידו. הוא השאיר אחריו אישה ושלושה ילדים קטנים, הורים ואח גדול- יותם שכתב שיר לזכרו. כל הניסיונות להלחין את השיר עלו עד כה בתוהו, כעת משפחתו מבקשת: "אנחנו מפיצים בקשות לעזרה בהלחנה ובשירה אבל בינתיים שום דבר לא הבשיל מישהו יכול לעזור?"
2 צפייה בגלריה
סא"ל ישראל מידן ז"ל ורעייתו מורן
סא"ל ישראל מידן ז"ל ורעייתו מורן
סא"ל ישראל מידן ז"ל ורעייתו מורן
(צילום: פרטי)
מידן ז"ל עבר למושב ירחיב הסמוך להוד השרון בעקבות רעייתו מורן. יחד הם הביאו לעולם שלושה ילדים.
מידן ז"ל הובא למנוחות בבית העלמין הצבאי בכפר סבא. רעייתו ספדה לו בלוויה: "הלכת בלי לומר שלום. השארת אותי עם שלושה ילדים נסיכים מהממים שכל כך אוהבים אותך ותחסר להם כל חייהם מעתה והלאה.

2 צפייה בגלריה
סא"ל מידן ישראל ז"ל
סא"ל מידן ישראל ז"ל
סא"ל מידן ישראל ז"ל
(צילום: פרטי)

קראו גם:

"את כל חייך הקדשת לצבא, זה תמיד היה המקום הראשון מבחינתך. הכל היה תמיד הכי חשוב והכי דחוף, ואני כל הזמן הסברתי לילדים על חשיבות השליחות והגאווה. אין לי מושג מאיפה להמשיך או מאיפה להתחיל את החיים, אבל אני מתחננת בפניך שתתן לי כוחות להרים את הראש ולצעוד קדימה. השארת לי חור ענק בלב, לנצח תישאר אהוב שלי".
כאמור, לזכרו כתב אחיו הגדול יותם שיר "תהיה חזק" שממתין למנגינה. רעייתו של יותם, איילת ישראל: "אנחנו לא משפחה מקושרת, ולכן אני מנסה להגיע בכל וריאציה שהיא למי שיכול ומוכן לעזור לנו. איבדנו את אהובנו סא"ל מידן ישראל. מידן היה מפקד הספקה בפיקוד דרום. הוא היה אחראי על כל הציוד הלוגיסטי לחיילים שבשטח . אחרי ה 7.10 הוא עבד יום ולילה, לא אכל ולא ישן כמו שצריך.. ביום שחזר לאפטר למשפחה שלו - כמה דקות אחרי שיצא מהבסיס, נהרג בתאונת דרכים..
"העצב והאובדן קשה מנשוא..הוא השאיר אחריו אישה ושלושה ילדים קטנים, הורים ואח גדול- בעלי, יותם. יותם כתב שיר בשם 'תהיה חזק' כדרך להנציח את אחיו הקטן והיחיד.. אנחנו מפיצים בפייסבוק בעיקר בקשות לעזרה בהלחנה ובשירה אבל בינתיים שום דבר לא הבשיל.. האם תוכלו לעזור לנו בזה? נשמח לשלוח את המילים".
ליצירת קשר: עדי 0528479295