"רק רוצה לחיות": חייה של שאנון (רפאלה שרה) סולטנה בתה- 26 מנתניה שלקתה בסרטן אלים במוחה תלויים בסדרת טיפולים חדשניים במרכז מתקדם בלוס אנג'לס שאמורים להסיר את הגידול ולהשיבה לחיים סדירים, אלא שמדובר בטיפול יקר, וחבריה ומכריה פתחו בקמפיין מימון המונים בעזרת עמותת "להושיט יד", שנועד לסייע לה לנצח את המחלה: "אני לא מתכוונת לוותר על החים שלי בגלל כסף".
2 צפייה בגלריה
שאנון סולטנה
שאנון סולטנה
שאנון סולטנה
(צילום: פרטי)
שאנון: "כבר תקופה ארוכה שהסרטן מנסה לעצור לי את החיים. הסרטן עצר לי את הלימודים, את השמחה, אבל לא אתן לו לעצור לי את החיים. קמתי בוקר אחד והראש כאב לי כל כך חזק, עד שבקושי יכולתי לנשום. לא חלמתי לרגע שלאחר בדיקות והדמיה, הרופאים יגידו לי שיש לי סרטן מוח. גידול אלים ונדיר בראש. דרגה 4. שאלתי אם יש גם דרגה 5 או 6. אבל אין.
"בבת אחת, מהמקום הכי גבוה ושמח בחיים שלי, מצאתי את עצמי לילות וימים בבית החולים. החיים נעצרו בבת אחת. עברתי ניתוח כריתת גידול ואחריו סדרת הקרנות פרוטונים. איבדתי את השיער שלי, איבדתי את השמחה שלי, איבדתי את הצחוק, אבל לא את האמונה בשם, שרק הלכה והתחזקה. מאוד קשה לי לראות את המשפחה שלי כואבת בגלל מצבי. בן הזוג שלי מחזיק לי את היד ואני מפגינה כוח. כל יום אני מתפללת שהסרטן הזה יצא ממני.


"אחרי כל סדרת הטיפולים וההקרנות שעברתי, הרופאים בארץ הודיעו לי שהם כבר לא יכולים לעזור. אין להם מה להציע, הסרטן מתקדם ואין להם דרך לטפל בי. לא נשברתי, חיפשתי את הסיכוי שלי לחיות. אחרי התייעצויות עם בכירי הרופאים בעולם, מצאנו מרכז סרטן מוח בלוס אנג'לס המתמחה בסרטן שתקף אותי. הם מציעים טיפול חדשני שישלב ניתוח נוסף שיכול להסיר ממני את כל הגידול מהראש. הם מציעים לי סיכוי לחיות, פשוט להציל אותי!

2 צפייה בגלריה
שאנון סולטנה
שאנון סולטנה
שאנון סולטנה
(צילום: פרטי)

"כששמעתי את עלות הטיפולים והמסע הזה, הגוף שלי פשוט רעד. מיליוני שקלים שהם הסיכוי היחיד שלי לחיות. אני לא הולכת לוותר על החיים שלי ובטח לא בגלל כסף. אני ומשפחתי תמיד נתנו לזולת, מעולם לא ביקשנו דבר. אבל, עכשיו אין לי ברירה אחרת ואני חייבת עזרה. אני יוצאת למסע של חיי. למלחמה על חיי. אני רוצה להגשים חלום, לחיות ולבנות בית בישראל, להביא ילדים לעולם.

קראו גם:

"כל יום שעובר מקטין את הסיכויים שלי לנצח את הסרטן. אני בטוחה שאפגוש הרבה אנשים טובים שיהיו חלק מהמסע שלי. בבקשה, כל תרומה, קטנה כגדולה, כל עזרה תסייע לי, פשוט, לחיות. מבטיחה לעדכן בניצחון שלי, אני רק צריכה את עזרתכם"