משטרת ישראל הגישה כתב אישום חמור הוגש נגד תושב הרצליה לאחר שאיים, הטריד והפחיד את אשת התקשורת והסופרת אושרת קוטלר מהוד השרון.
1 צפייה בגלריה
אושרת קוטלר. איומים והטרדה
אושרת קוטלר. איומים והטרדה
אושרת קוטלר. איומים והטרדה
(צילום: עמית שעל)
קראו גם >>>
כתב האישום הוגש בשבוע שעבר על איומים שבוצעו בזמן שקוטלר שימשה כעיתונאית מגישה בתכנית "המגזין" המשודרת בערוץ 13. כזכור, במהלך התכנית ששודרה לפני כשנתיים וחצי (בתאריך 16.2.19) אמרה קוטלר לאחר שידור כתבת מגזין בתוכנית שעסקה בחשד להתעללות חיילי גדוד "נצח יהודה" בפלסטינים, את הדברים הבאים: "שולחים את חיילי צהייל לשטחים והם חוזרים חיות אדם". לאחר מכן הבהירה כי לא כיוונה לכלל חיילי צה"ל אלא לקומץ חיילים בהם עסקה התכנית.
יממה לאחר מכן, שלח תושב הרצליה הודעות ווטסאפ לטלפון האישי של קוטלר את ההודעות הבאות: "אושרת היטלר", "חתיכת מפלצת, והלוואי מחבל ערבי יבוא יעשה פיגוע באולפנים שלכם שחלאות כמוך וכמו אמנון לוי וחברים שלך המחבלים התשקורתיים זה יהיה צדק פואטי שאחד האחים הערבים שלכם יחסל אתכם", "יא בת זונה מפלצת", "מאחל לך שמחבל ערבי יפוצץ אותך בפיגוע", "חיית אדם", "תתפוצצי בפיגוע הלוואיי", "יאללה לכי תתפוצצי בפיגוע חלאה", "חיית אדם שכמוך הלוואי מחבל ערבי ייחסל אותך", "את החיית אדם חלאה מחבלת בחליפה", "את חיית אדם חלאה מחבלת בחליפה", "הלוואי מחבל ערבי ישחט אותך", "אושרת היטלר ימח שמך וזכרך", "טפי על הפרצוף שלך מחבלת", "זונה נאצית מפלצת חיית אדם", "את לא מתביישת ככה לדבר ככה על חיילים ששומרים אליך ועל הבנים שלך אם קשה לך פה תעזבי לאיפה שבאת את באמת מיותרת במדינה שלנו יבוגדת" ועוד.
שלוחת התביעות של משטרת ישראל שהודעותיו של תושב הגיעו אליו, ולאחר חקירה, החליטה להגיש נגדו כתב אישון באשמת הטרדות באופן שיש בהם כדי לפגוע, להפחיד, להטריד, ליצור חרדה או להרגיז שלא כדין.