בחזרה לחיים: התרגשות רבה שררה במועדון זאפה הרצליה אמש (שני) כשלאחר קרוב לשנה התקיימה בו לראשונה הופעה אמנותית בפני קהל ולא בזום: "זה בגדר נס קטן שכולו גדול, ישראל היא המדינה השלישית בעולם שנפתחת אחרי ניו זילנד ואוסטרליה", אמר הזמר אביב גפן עם תחילת המופע, על רקע תשואות של כ-300 צופים, שנדרשו להציג תעודת מתחסן או מחלים.
1 צפייה בגלריה
אביב גפן בהופעה. "זהו נס קטן גדול מאוד"
אביב גפן בהופעה. "זהו נס קטן גדול מאוד"
אביב גפן בהופעה. "זהו נס קטן גדול מאוד"
(צילומים: מוטי קמחי)
קראו גם >>>
"זה מאוד מרגש עבורי, קמתי מאוד מוקדם בבוקר ואמרתי 'סוף סוף יש הופעה רגילה, ולא בזום'", אמר גפן, שביקש מכל הצופים לעטות מסיכות והחל לאחר מכן במחרוזת שיריו.
כאמור, הופעתו של גפן היא המופע המוזיקלי הראשון שנרשם אחרי ההקלה של הממשלה בהנחיות שנכנסה לתוקף ביום ראשון האחרון. בשבועות הקרובים הצפי הוא שאומנים רבים ישובו להופיע, בתקווה נתוני התחלואה ימשיכו להשתפר על ר3קע התקדמות מבצע החיסונים בישראל.
אסף מור, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של קבוצת זאפה, הביע תקווה כי בקרוב הקורונה תיראה כמו היסטוריה רחוקה. "אנחנו מאוד מאוד נרגשים, הגענו לרגע שייחלנו לו שנה. תעשייה שלמה הייתה משותקת, והנה סוף סוף זה קורה. אומנם זה לא המתווה המושלם, אבל זה בסדר, אנחנו מתחילים ודי. תנו לנו לעבוד - ושיותר לא יסגרו אותנו", אמר. מור הוסיף: "מותר לנו להכניס 300 איש. המקום הזה יודע להכיל יותר, אבל אנחנו מכבדים את החוק. יש לנו אחריות כלפי האורחים שלנו, הקהל והאמנים. נעשה רק מה שהמתווה יאפשר לנו".