מתברר שגם ב־2021 מוצא עדתי עלול לשמש ככלי לניגוח. כך לפחות טוענת תושבת האיזור שפנתה לאחרונה לבית משפט השלום בעיר והגישה בקשה לצו הרחקה מהשכן שלה.
1 צפייה בגלריה
צו הרחקה מהשכן
צו הרחקה מהשכן
צו הרחקה מהשכן
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
לטענת האישה, לפני כחצי שנה היא ובני משפחתה עברו להתגורר בבניין. מיד עם המעבר לביתם החדש הזהירו אותה השכנים מפני אותו דייר. לטענתה, נאמר לה שהוא מחפש מריבות ואינו איש נחמד ולכן עדיף לשמור ממנו מרחק.
לדבריה, זמן קצר לאחר שסיימה להתמקם, היא כבר פגשה את השכן ושמעה ממנו טענות על רטיבות שיש לו בדירה ועל כך שהאשמה היא עליה בגלל צינור תקול שיורד מדירתה. לדברי האישה, הטענות לא פסקו ובכל הזדמנות שהיתה לו הוא צעק עליה ואיים שאם לא תטפל במפגע הוא ידאג כבר "לטפל בה".
לדברי האישה, היחסים הלכו והחמירו עד שהשכן החל להעיר לה הערות פוגעות על המוצא שלה וטען כי התנהגותה שאינה לרוחו נובעת מכך שהיא יוצאת עדות המזרח.
מאז הסלים המצב והשכן החל להטריד גם את בתה של האישה, שעוד לא מלאו לה חמש שנים. לטענת האישה, בכל פעם שהיא עולה במדרגות לכיוון דירתה, ממתין השכן מחוץ לדלת ועומד שלוב ידיים באופן מאיים. בנוסף, הוא טורק את הדלת בחוזקה ובכך גורם לבהלה גדולה אצל בתה, שחוששת לעבור לידו.
בעקבות סדרת אירועים אלו הגישה האישה תלונה במשטרה ובמקביל פנתה לבית המשפט. לאחר עיון בחומרים, קבע בית המשפט שיש בסיס לחששותיה של הפונה, הוציא לשכן צו הרחקה ואסר עליו להתקרב לשכנה או ליצור אתה כל קשר.