נפטר יוני בסון בן ה-37 מהרצליה לאחר מאבק במחלת הסרטן: יוני ציין באחרונה את יום הולדתו ה-37, שהיה מהול בשמחה וכאב. בסון, שחקן כדורגל לשעבר ודמות מוכרת ואהובה בהרצליה, חלה בסרטן לפני כשנתיים, ומאז הוא נכנס ויוצא תדיר מטיפולים. בסוף השבוע הוא נפטר לאחר מאבק מושך שכלל גם הירתמות של מאות תושבים למימון טיפוליו.
1 צפייה בגלריה
יוני בסון ז"ל. "הלב נשבר"
יוני בסון ז"ל. "הלב נשבר"
יוני בסון ז"ל. "הלב נשבר"
(צילום: באדיבות המשפחה)
קראו גם >>>>
יוני הוא דמות מוכרת בהרצליה. הוא שיחק במכבי הרצליה כדורגל מגיל 7 ועד גיל 20, עד שנאלץ לפרוש בעקבות ניתוח בשרירי הבטן. אביו היה שוער עבר בהפועל הרצליה. "המצב הכלכלי במשפחתו של יוני בכי רע והוא נאלץ לחיות מקצבה של ביטוח לאומי. אבא שלו נפטר לפני כמה שנים, האמא עזבה את העבודה כדי לטפל בו", סיפר בן דודו רפאל פרץ.
בחודש פברואר פתח בן דודו רפאל בקמפיין גיוס תרומות למען ניתוח מסובך, מתוך תקווה שיסייע להחלמתו של יוני, אולם לא היה בכך די, והסרטן חזר ביתר שאת. באחרונה, מספר ימים לפני יום הולדתו ה-37, פנתה חברתו של יוני שרית שרעבי בהודעה נרגשת ברשת, בה כתבה: "חברים יקרים, אל תהיו אדישים, החיים של יוני בסון נקבעו מלמעלה, זהו גורלו כרגע, המצב עפ"י הרופאים לא טוב. מבקשת מכל אחת ואחד מכם – כל שקל יכול לעזור לו להגיע למנהטן בהקדם ושם אחוז ההצלחה גבוה יותר מאשר בישראל. הגענו עד כה ל-250,000 שקלים, חסרים עדיין 450,000 שקלים".
לפני כחודש העניק בסון לכתב גיא גפן ראיון אחרון ובו אמר: "אני מפחד מאוד. לפעמים אני מרגיש שאלוהים רוצה אותי, לילה אחד מצאתי את עצמי פותח ספר תהלים ומתפלל, ביקשתי רחמים".
כאמור, בסוף השבוע האחרון נפטר בסון.

יהי זכרו ברוך