בבית המשפט המחוזי בלוד נערך אתמול (ראשון) שלב הטיעונים לעונש במשפטו של של ברק בן עמי, שרצח את בתו התינוקת גוני וניסה לרצוח את בתו השנייה ואת גרושתו לירון דרור בהוד השרון.
2 צפייה בגלריה
לירון דרור בבית המשפט אתמול
לירון דרור בבית המשפט אתמול
לירון דרור בבית המשפט אתמול
(צילום: מוטי קמחי)
קראו גם >>>
עם חולצה ובה תמונת בתה סיפרה האמא בדמעות את ההתמודדות שלה בחיי היום יום לאחר הרצח: "החיים אחרי הטבח נעים בין הרצון להיות עם גוני, לבין הרצון להיות שם עבור בתי ששרדה ולטפל בה, כי היא לא יכולה בלעדיי. הגעגוע לגוני והחוסר שלה ביחד עם הידיעה שהיא מתה בייסורים, אלו מחשבות קשות מנשוא שעולות באופן קבוע בחיי ובחיי הבת שלי.
"גוני הייתה תינוקת מתוקה, אהובה וחייכנית. אהבה מוסיקה. אני נזכרת ברגעים האחרונים איתה - היא בכתה והבינה את הסכנה. כזו היא הייתה, חכמה עם הבנה יוצאת דופן יחסית לגילה, בסך הכול בת עשרה חודשים.
"בתי ששרדה זוכרת הכול והיא מספרת לי כל מיני דברים, וזה סבל וכאב שהיא סוחבת יום-יום. מאז אותו יום אני מרגישה במלחמה ואני בחזית. אין כאן פתרון, אין סליחה ואין מחילה. הסיבה היחידה שאני בונה חיים חדשים לצד המוות זה אך ורק בשביל הבת שלי - מגיעה לה הזדמנות, היא ילדה כל כך טובה ומתוקה וזה לא הגיע לה. חשוב לי שבית המשפט יידע שהסבל שלנו פה קיים ולהישאר".
2 צפייה בגלריה
מימין: ברק בן עמי שרצח את בתו גוני ז"ל
מימין: ברק בן עמי שרצח את בתו גוני ז"ל
מימין: ברק בן עמי שרצח את בתו גוני ז"ל
(צילומים: פרטי)
האב הרוצח, ברק בן עמי, פנה אל גרושתו והביע חרטה על מעשיו: "קודם כל לירון, אני יודע שאין בכוח המילים לשקף את הכאב שלך, אבל אני מבקש את רשותך להביע חרטה ולבקש סליחה ממך ומגוני ז"ל ומהבת שלי. מאז המקרה אני כואב את הכאב שלכן ואת הצער והייסורים ואת הגעגועים אליכן. האובדן של גוני מענה אותי כל יום מחדש, והמחשבות על גוני - המחשבות לא עוזבות אותי לרגע. אין יום שאני לא בוכה וניזכר. בכל יום אני שואל את עצמי איך לא עצרתי את עצמי ואת המעשה הבלתי נתפס הזה. כל אלו לא מגיעים לכן. ברגע של טירוף לקחתי חיים והרסתי משפחה ואני יודע שאין מחילה על כך. לעד אני אכאב את הסבל שגרמתי לכן, אין רגע בחיים שלא אתייסר על מות גוני. אני מודה לאלוהים שנשארתן בחיים את והפעוטה".
בתגובה לדברים אלו סיננה לירון: "הכול הצגה אני לא מאמינה לשום מילה שלו".