גבר הודיע לאשתו שאין בכוונתו לקבל חיסון לקורונה, מנגד איימה האישה כי היא תעבור להתגורר בבית מלון. הבעל מצידו הבהיר שאם היא תעזוב את הבית, הוא יפתח בהליך גירושין באופן מיידי.
1 צפייה בגלריה
חיסון
חיסון
בין בני הזוג פרץ ויכוח קשה, שבשיאו הוזמנה ניידת. חיסון
(צילום: shutterstock)
מבצע החיסונים לאוכלוסייה הכללית טרם החל, וכבר גרם לחיכוכים בתא המשפחתי של בני זוג. הבעל הינו שמאלני ידוע בדעותיו בעוד שאשתו בעלת דעה ימנית. עם זאת הם חיו בשלום במשך 17 שנים הקימו עסק גדול והביאו שלושה ילדים לעולם מבלי שהדעות המנוגדות יפריעו להם, עד לימים אלו.
עוד בחדשות >>
העימות בין השניים החל לפני מספר שבועות עם צאתה של ההודעה על כוונתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, להתחסן ראשון. לפני ארבעה ימים פרץ ויכוח עז בין בני הזוג על רקע החיסון. הבעל שהודיע זה מכבר כי בכוונתו להתחסן שמע כי ראש הממשלה, בנימין נתניהו מבקש להתחסן ראשון כדי ש"מאמיניו" ילכו בעקבותיו.
בעקבות זאת הבהירה לו אשתו כי במידה והוא לא יתחסן, היא לא תרגיש בטוחה ואיימה כי תעזוב את הבית ולהתגורר בבית מלון. בין בני הזוג פרץ ויכוח קשה, שבשיאו הוזמנה ניידת למקום מגוריהם מהחשש של אחד השכנים שהוויכוח יהיה אלים.
לאור הדברים פנה הבעל לעורכת הדין שרין סולן וסיפר לה על הודעתה של אשתו. "גם מהחיסון הוא עושה פוליטיקה", הסביר לעורכת הדין סולן את החלטתו.
לאור שזאת העבירה עו"ד מכתב לאישה בו הבהירה כי אם היא תעזוב את הבית בעלה יפתח בהליך גירושין באופן מידי. בעקבות זאת פנתה האישה לבעלה ועורכת הדין והסבירה כי בעלה עובד עם קהל בחנות הגדולה שבבעלותם ולכן היא חוששת שהוא יידבק.
"הוא חייב להתחסן. היינו כבר שלוש פעמים בבידוד בשנה האחרונה בגלל שנחשפנו לחולים מאומתים. פעם אחת זה קרה לשנינו במקביל והעסק התנהל בלעדינו בצורה בעייתית. אני עוזבת לא כדי להתגרש, אלא כדי להגן על הבית והעסק", אמרה.
למרות זאת הובהר לה כי מהלך כזה יכול להתפרש אצל הלקוח שלה כצעד אקטיבי ממשי לפני פירוק השותפות ביניהם. בינתיים, סוכם בין הבעל לעורכת הדין, שהוא ימתין לרגע שבו החיסון יהיה רלוונטי, כי בשלב הזה הוא לא בקבוצת סיכון, אבל כשזה יקרה מבחן הזוגיות שלהם יעמוד על הפרק.