בטרם עת: עו"ד זיו שרון, מבכירי עורכי הדין בישראל, נפטר לאחר מאבק במחלה קשה. שרון, בן 62 במותו הותיר אחריו אישה, סיגל, ו-3 ילדים מנישואים קודמים אביב, אור ודן. הלוייתו התקיימה אמש (שני) בבית העלמין בהרצליה.
3 צפייה בגלריה
עו"ד שרון זיו
עו"ד שרון זיו
עו"ד שרון זיו
(צילום: אייל טואג)
עו"ד שרון נחשב במשך שנים לאחד המומחים המובילים בתחום המס בישראל, ובמהלך השנים ייצג לא מעט אנשי עסקים ובעלי הון מוכרים במחלוקות מול רשות המסים.

קראו גם:

3 צפייה בגלריה
עו"ד שרון זיו
עו"ד שרון זיו
עו"ד שרון זיו
(צילום: אייל טואג)

עו"ד עמית גליק, שותף בכיר במשרדו של זיו שרון: "בצער רב אנחנו נפרדים היום מאדם מאוד מיוחד. אנחנו אבלים ומחבקים את אשתו של זיו ואת ילדיו. זיו שהיה לי למורה דרך ולחבר קרוב, היה אחד המוחות המבריקים ביותר שפגשתי ומומחה ייחודי לכלל דיני המס".


עו"ד מאיר מזרחי, חברו של שרון: "זיו שרון הוא ממובילי עולם המס בישראל. היקף הידע שלו, חוכמתו, מקצועיותו ובעיקר היצירתיות שלו הפכה אותו למוביל בתחום המיסוי, ברעיונות מבריקים, תכנוני מס ופסיקות בית משפט העליון בנושאים מקצועיים. נוסף לכך זיו היה בקיא בקשת תחומים בעולם המס כמו מע"מ, מס הכנסה, מיסוי בינלאומי ומיסוי מקרקעין.
"זיו היה חבר של אמת, אדם ישר והגון, בעל חוש הומור ובעיקר איש משפחה שאהב את אשתו וילדיו, והם היו הדבר הכי חשוב לו בחייו. עם ישראל ועולם המיסוי איבדו כוכב ואיש יקר ואהוב".