הוא עובד כמפקח בעיריית רעננה, לוכד חתולים פצועים וכלבים משוטטים ומעביר אותם לטיפול, והממונים עליו מעריכים אותו ולדבריו, גם התושבים. אלא שבשנה שעברה נדהם טל ברון לגלות כי תושבת רעננה הכפישה אותו כאשר האשימה אותו בהריגת חתולים ואף ביקשה לפטר אותו מעבודתו. ברון תבע אותה ובשבוע שעבר זכה בפיצוי והתנצלות. "לא מחכה לתודה, אבל לא להכפשה”, הוא אומר השבוע.
3 צפייה בגלריה
ברון. "אמשיך למלא את תפקידי"
ברון. "אמשיך למלא את תפקידי"
ברון. "אמשיך למלא את תפקידי"
(צילומים: פרטי, שאטרסטוק)
ברון (31) תושב כפר סבא, עובד מזה כשלוש שנים כמפקח בשירות הווטרינרי של עיריית רעננה בתפקיד לוכד בעלי חיים פצועים. עיקר עבודתו בקריאות שמתקבלות למוקד העירוני שמעביר לו את הפניות. “אני לוכד חתולים פצועים וכלבים משוטטים ומעביר לטיפול רפואי, כך במסגרת עבודתי מציל חיים של בעלי החיים. אכפת לי שבעלי החיים לא יסבלו".

3 צפייה בגלריה
יוותרו על התביעה אם תפסיק להאכיל חתולים
יוותרו על התביעה אם תפסיק להאכיל חתולים
האכלת חתולים
(המחשה: שאטרסטוק)

בחדש אוקטובר 22', הופתע ברון לגלות כי תושבת רעננה, הידועה כמאכילת חתולים, הכפישה את שמו ואף האשימה אותו בהריגת חתולים. הדבר התגלה בהודעת וואטסאפ ששלחה לקבוצה הנקראת “חתולי קהילה רעננה - כפ”ס”. בעקבות כך הגיש ברון תביעה לשון הרע נגדה בה דרש פיצוי כספי והתנצלות.
בתביעה שהוגשה בבית משפט לתביעות קטנות בכפר סבא, טען ברון כי הוא מכיר את הנתבעת מהיכרות מקצועית בלבד, והוא יודע כי היא מאכילת חתולים. לדבריו, במסגרת עבודתו, בין היתר, הוא נותן שירות גם לנתבעת. "הנתבעת כנראה לא הייתה מרוצה מאופי הטיפול שנתן התובע לקריאות שלה”, נטען בכתב התביעה.

3 צפייה בגלריה
ברון. "אמשיך למלא את תפקידי"
ברון. "אמשיך למלא את תפקידי"
ברון. "אמשיך למלא את תפקידי"
(צילום: פרטי)

על פי הנטען, הנתבעת שלחה הודעות קוליות בקבוצת הוואטסאפ בת 60 משתתפים, אשר התובע אינו חבר בקבוצה זו. בהודעות הקוליות היא טוענת דברים קשים כלפי התובע שלטענתו לא היו ולא נבראו. כך למשל בהודעה הראשונה שהיא שלחה לקבוצה אמרה, בין היתר, "ככה תדעו כולם, כל פעם זה אותו סיפור, החתולים שלי מתו רק בגלל שהוא נגע בהם... אם תסמכו על טל תראו שכל החיות שלכם ימותו... אני יעשה הכל כדי שהוא יעזוב את העבודה שלו... כל החתולים שאני התקשרתי למוקד כדי להציל אותם הוא הרג לי".
קראו גם:
בהודעה השנייה שפרסמה בקבוצה, אמרה כך: "כשתפתחו קריאה תבקשו שטל לא יגיע, שלא תהיה לו עבודה...”. ברון טען כי הגיעו אליו שמועות רבות בשל אותם פרסומים היות והפרסומים עוסקים סביב תפקידו, ואף פגע בעקיפין במשרתו בעיריית רעננה. “הנתבעת פעלה כנגד התובע, במטרה לפגוע בשמו הטוב ובמשלח ידו", צוין בכתב התביעה.
במסגרת הליך גישור שקיבל תוקף של פסק דין, הגיעו הצדדים להסכם לפיו הנתבעת תפרסם התנצלות ותשלם פיצוי של 2,500 שקל לברון. “אמשיך למלא את תפקידי על הצד הטוב ביותר ולהציל את בעלי החיים", סיכם ברון בסיום ההליך.