הטרגדיה בהרצליה: עמית חיים רצאבי, נער בן 16 מהרצליה נפגע בראשו באימון קרב מגע. לאחר קביעת מוות מוחי, החליטה משפחתו לתרום את איבריו.
2 צפייה בגלריה
עמית רצאבי ז"ל
עמית רצאבי ז"ל
עמית רצאבי ז"ל
(צילום: פרטי)
ד"ר דני איתן, מנהל טיפול נמרץ, בית החולים "רות" לילדים ברמב"ם: ״עמית ז"ל פונה אלינו מהלל יפה במצב אנוש. נלחמנו על חייו מספר ימים ותמכנו במשפחה שלא משה ממיטתו. לצערנו, למרות טיפול תומך מקסימלי, עמית, שהוא לוחם בנשמתו, נפטר. אנו שולחים תנחומינו למשפחה שבאצילות הסכימה לתרומת איברים שיצילו חיי אנשים רבים כל כך״.

2 צפייה בגלריה
עמית רצאבי ז"ל עם הוריו
עמית רצאבי ז"ל עם הוריו
עמית רצאבי ז"ל עם הוריו
(צילום: פרטי)

עמית, התגורר בהרצליה ולמד בביהס מבואות ים במכמורת בכיתה י׳, היה ילד שקט, עוזר לזולת, צנוע, מצחיק, אהוב על כולם, המבט שלו כבש את כל הסובבים. תכונותיו בלטו במיוחד במסגרת אימוני האגרוף. נהג תמיד להתקרב לילדים השקטים המופנמים, שלא מעיזים… משך אותם אליו, עודד אותם לימד אותם והמריץ אותם בדרכו המיוחדת. אנחנו כמשפחה רוצים להמשיך את הדרך שלו, לעזור לשקטים לחלשים לאלו שזקוקים לעידוד ותמיכה. אנחנו רוצים להראות לעולם איזה ילד היה לנו, מה היה לנו בידיים".
בשבוע שבו נלחם על חייו בבית החולים, הוא החזיר לאנשים את האמונה שלהם, חיבר אותם. עמית עשה ויעשה את השליחות שלו בעולם הזה״.

קראו גם:

ניתוחי ההשתלות:
לב בבת 54 בבלינסון, ראות בבן 49 בבלינסון, כבד בבת 58 מהדסה, כליה בנערה בת 17 בשניידר וכליה נוספת בבת 57 בבלינסון. הונצל גם עור לטיפול בכוויות וקרניות להחזרת מאור עיניים