שבועיים לפני יום הולדתה, נפטרה אתמול (שלישי) ליהי טננבוים בת ה-9 תלמידת כיתה ג' בבית הספר פעמונים ברעננה.
2 צפייה בגלריה
ליהי טננבוים ז"ל
ליהי טננבוים ז"ל
ליהי טננבוים ז"ל
(צילומים: פרטי)
נמסר שליהי הגיעה עם תסמיני חום ודלקת לבית החולים ספרא, ביה"ח לילדים שבתל השומר, אושפזה כמה ימים, מצבה התדרדר באופן פתאומי, עברה ניתוח שבמהלכו נפטרה.
אתמול התקיימה הלווייתה קורעת הלב בבית העלמין כפר נחמן ברעננה. רבים מתושבי רעננה הגיעו ללוויה, ודבר פטירתה הפתאומית של ילדה כה צעירה היכה ביגון את כל מי שלאוזנו הגיעה הבשורה: "כל עננה באבל. איך אפשר להתנחם אחרי דבר כזה. המשפחה הרוסה".

2 צפייה בגלריה
ליהי טננבוים ז"ל
ליהי טננבוים ז"ל
ליהי טננבוים ז"ל
(צילום: פרטי)

בבית ספר פעמונים, שם למדה ליהי, הוציאו אתמול מכתב להורים ובו כתבו: "הבוקר התבשרנו על פטירתה של תלמידה יקרה והאהובה, ליהי טננבוים, מכיתה ג (כשבועיים לפני יום הולדתה ה- 9). המומים וכואבים מאוד את האובדן ומשתתפים בצערה הכבד של המשפחה. היום נכחו בביה"ס אנשי מקצוע רבים: השפ"ח (השירות הפסיכולוגי החינוכי), הייעוץ החינוכי הבכיר, הפיקוח על ביה"ס וצוות אגף החינוך כדי ללוות את הצוות והתלמידים בתהליך כולו ועל מנת לקבל תדרוך והנחיה על האופן שבו יש לפתוח את היום ולשוחח עם התלמידים".
קראו גם:
שירי דנטס, מנהלת בית הספר, במכתב להורים: "הכאב של משפחת טננבוים הוא הכאב והצער של כולנו. אנו מאחלים למשפחה הרבה כוחות ונחמה ואנו מחבקים אותם. אנו נמשיך ללוות את המשפחה ואת התלמידים ונגיש עזרה לכל פונה".
ראש העירייה חיים ברוידא אמר: "אין לתאר את עוצמות הכאב. רעננה כולה נפרדת מליהי טננבוים. רק בת תשע. לינוי, תומר, עידן, ליאן, שלי ובית ספר "פעמונים", כיתה ג1. אין מילים שינחמו".