גבר שהטריד את חברתו לשעבר והתקשר אליה שוב ושוב מכמה מכשירי טלפון שונים, נידון לארבעה חודשים וחצי מאסר בפועל ויפצה אותה בסכום של 3,000 שקל, כך פסקה שבוע שעבר שופטת בית משפט השלום בתל אביב.
2 צפייה בגלריה
התקשר יותר מאלף פעמים
התקשר יותר מאלף פעמים
התקשר יותר מאלף פעמים
(צילום המחשה: Shutterstock)
הצעיר בן ה-25 ניהל עם בת הזוג לשעבר מערכת יחסים שבעקבותיה אף הרתה וילדה את בנם המשותף. בשלב מסוים החליטה האישה לפרק את החבילה ולהיפרד ממנו ועברה להתגורר עם בנם המשותף בבית הוריה.
לפי הנטען בבית המשפט, הצעיר התקשה לקבל את הפרידה והחל להטריד את האקסית בעשרות שיחות מדי יום ששיבשו את חייה. הוא התקשר אליה מהטלפון הנייד שלו, של סבו, סבתו ומהטלפון הנייח בביתם לא פחות מ־1,031 פעמים.
בעקבות ההטרדות המרובות בת הזוג לשעבר פנתה לבית המשפט והוציאה נגדו צו הרחקה שאוסר עליו להטריד אותה בצורה ישירה או עקיפה.
"הוא היה בוכה ומתחנן שלא אנתק לו", שחזרה האישה בעדותה במשטרה. "הייתי חוסמת לו את המספר והוא היה מתקשר אליי ממספרים אחרים". לדבריה, היא עברה תקופה קשה מאוד בחייה. "חוויתי לילות ללא שינה, התקפי חרדה בשל הטיפול בתינוק. הסתגרתי בבית מחשש שהוא מחכה לי בחוץ", סיפרה האקסית.

2 צפייה בגלריה
החשוד התקשר לבעל הדירה ואיים עליו
החשוד התקשר לבעל הדירה ואיים עליו
החליף טלפונים והתקשר
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

קראו גם:

לשכת התביעות במשטרת מחוז תל אביב הגישה נגד הצעיר כתב אישום לבית משפט השלום בעיר בגין עבירות של הטרדה, הפרת הוראה חוקית והפרת צו בית משפט שנועד להגן על אדם. במהלך המשפט הוא חתם על הסדר טיעון עם התביעה והודה במעשיו.
התובעת דרשה לגזור עליו לאור חומרת מעשיו עונש שנע בין 8 ל-14 חודשי מאסר בפועל, אולם סנגורו ביקש להתחשב בעובדה שהוא ללא עבר פלילי, שהודה במעשיו ונטל אחריות עליהם וכן שלא הגיע פיזית אל המתלוננת ולא פגע בפרטיותה ושההטרדה הייתה טלפונית בלבד.
בנוסף למאסר בפועל ולקנס גזרה השופטת על הצעיר שישה חודשי מאסר על תנאי.