יוסף אוחיון מציע פרס כספי של כ-3,000 שקל למי שיחזיר לאשתו את הטלפון הנייד שאבד לה לפני כשבוע ברחוב ברודצקי בנתניה.
3 צפייה בגלריה
רון דמרי ובתו ג'ניפר
רון דמרי ובתו ג'ניפר
רון דמרי ובתו ג'ניפר
(צילום: פרטי)
"זה לא סתם עוד אייפון 13, יש בטלפון הזה את כל הזיכרונות האחרונים של אביה של אשתי שנפטר לפני חודש'', יוסף חושף בכאב את הסיבה לבקשה הלא שגרתית. ''אבא שלה, רון דמרי, נפטר אחרי חודשיים שנאבק במחלת הסרטן. הוא היה צעיר, רק בן 62. הוא יחסר לכולם, בעיקר למשפחה שלו והחברים, וכל מי שהכיר את האיש המקסים הזה". הוא מוסיף ומספר כי רון הוא ישראלי לשעבר שהכיר והתאהב באיזבל הצרפתייה, איתה עבר לגור בצרפת. ''הוא עשה עלייה עם שלושת ילדיו לפני 17 שנים, שלוש שנים אחרי שאיזבל נפטרה ממחלת הסרטן. זה פשוט אסון למשפחה כך לאבד את הזיכרונות היקרים האלו.

3 צפייה בגלריה
רון דמרי ז"ל
רון דמרי ז"ל
רון דמרי ז"ל
(צילום: פרטי)

''ביום שישי אחר הצהריים אבד לאשתי ג'ניפר אוחיון הטלפון הנייד שלה, אייפון 13 בצבע לבן עם תמונה שלי ושלה כשומר מסך", מספר יוסף, שהדפיס ותלה ברחבי העיר מאות מודעות בהן הוא מבקש את עזרת הציבור להחזיר את הנייד האבוד לאשתו ששבורה ממותו של אביה.
''מי שיחזיר לנו את הנייד יעשה מצווה גדולה. אנחנו נואשנו מלחפש את המכשיר. ניסינו לאתר את המכשיר אבל הוא סגור. לא עונים. פשוט כלום. אנחנו נגיש תלונה במשטרה אבל זה לא יעזור לנו להחזיר את הזיכרונות שבתוך המכשיר. את זה יכול לעשות רק מי שמצא את המכשיר ומוכן להחזיר לנו אותו. אנחנו לא מבקשים כלום. רק שיחזיר את הנייד. אנחנו גם ניתן לו פרס על זה". יוסף מוסיף כי מאז המקרה אשתו מאוד עצובה והיא זו שתמיד צילמה ותיעדה את מה שקורה במשפחה. ''היא המרכז של המשפחה, תמיד דאגה לתעד וזה פשוט כואב לה מאוד לאבד את ההודעות האלו, כי זה לא רק זיכרונות שלה אלא של כל המשפחה, כולל תמונות עם הילדים שלו והנכדים".

3 צפייה בגלריה
הטלפון והתמונה של שומר המסך
הטלפון והתמונה של שומר המסך
הטלפון והתמונה של שומר המסך
(צילום: פרטי)

ג'ניפר אומרת בכאב: "אני מתחננת ללב שלכם אם אתם מצאתם את הטלפון שלי, בבקשה תחזירו לי אותו. אפילו לא הספקתי להעביר את התמונות של אבא שלי, את הודעות הוואטסאפ ששלח לי ואת הסרטונים והשיחות שהיו בינינו. הטלפון הזה מאוד חשוב לי. אני לא רוצה את המכשיר רק את מה שיש עליו. אנחנו ניתן למי שיחזיר את זה מכשיר חדש במקומו''.
יוסף מבקש להבהיר: ''אנחנו לא רוצים לסבך אף אחד. אנחנו מציעים פיצוי כספי למי שיחזיר את הטלפון שהוא מצא, אנחנו מוכנים לשלם מחיר של טלפון חדש, שהמוצא יקנה טלפון חדש ורק יחזיר לנו את הזיכרונות''.
ניתן ליצור קשר עם יוסף במספר הטלפון 0542669692