תקרית אלימה אירעה אמש (שני) ברעננה במהלך כנס בחירות מקומיות של מפלגת הליכוד בעיר, מאות פעילי מחאה נגד הרפורמה המשפטית הגיעו למלון פרימה בעיר בו התקיים הכנס והתעמתו עם פעילים. מספר מפגינים התפרצו לכנס והתעמתו באלימות עם פעילי ליכוד בזמן שהשרה גלית דיסטל נכנסה לאולם.
1 צפייה בגלריה
עימותים בכנס הליכוד
עימותים בכנס הליכוד
עימותים בכנס הליכוד
(צילום: קבוצות נהון, לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)
המשטרה פיזרה את המפגינים ולדבריה המפגינים אף תקפו באלימות שוטרים כשפרצו לאולם בו נערך האירוע.
תושבת רעננה רותם דגני, שהוריה נקלעו לאירוע לאחר ששבילו במסעדה במלון, שיתפה ברשתות החברתיות כי במהלך האירוע תקפו באלימות מילולית גם את אימה: "אמא שלי (החרדית) ואבא שלי (החילוני) החליטו ללכת לדייט במסעדה במלון פרימה. והמטפחת על ראשה של אמי כנראה הייתה כל כך מפחידה, עד שעשרות מפגינים פשוט החליטו לתקוף אותה, לקלל אותה ולאיים עליה. 'תורידי את הסמרטוט מהראש', 'שפחה', ומגוון קללות נוספות שאני אצנזר כי אני לא מסוגלת להעלות אותם על הכתב.

אלימות בכנס הליכוד ברעננה
(צילום: קבוצות נהון, לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)

"החלטתם להקיף את הוריי, תושבי העיר מזה 35 שנה ולצעוק להם לעוף מרעננה כי 'אתם לא שייכים לפה'. הוריי היו צריכים ליווי משטרתי לאוטו כדי שלא יפגעו בהם פיזית. אבל מהפגיעה הנפשית המשטרה לא יכלה להגן. אני מתאפקת נורא. כי אם יש משהו שאני לא מסוגלת לסבול זה שיפגעו בהורים שלי.
"אבל אמא שלי הצדיקה המושלמת שאף אחד מכם לא מגיע לקצה הקרסוליים שלה, לימדה אותי תמיד לנהוג בכבוד, בנימוס ובדרך ארץ. גם כלפי אנשים שלא מגיע להם כבוד. אז אני רק אגיד לכם שאתם בושה למדינת ישראל שאני מקווה שאלוהים יסלח לכם. ותודה על כך שהראתם לאבא שלי השמאלני את הפרצוף המכוער ביותר שלכם. אולי ככה הוא יסכים עם אמא שלי לעתים תכופות יותר בענייני פוליטיקה".
קראו גם:
מהמשטרה נמסר: שוטרי תחנת כפר סבא נערכו החל משעות הערב באזור בית מלון ברעננה, בהיבטי תנועה, אבטחה וסדר ציבורי, לאחר שבמקום התקיים אירוע פוליטי, כאשר במהלכו צבאו מאות מפגינים על דלתות המלון ולזמן קצר חלק מהם הצליחו להיכנס לאולם הכנסים במקום תוך שהם תוקפים עפי החשד באלימות את השוטרים וגורמים נזק לרכוש המקום. שוטרי תחנת כפר סבא בפיקוד מפקד התחנה פיזרו את המפגינים".