רפאל דגאי בן ה-5 נפטר היום (רביעי) מפצעיו בבית החולים שניידר בפתח תקוה. זאת לאחר שנפצע אנוש מרכב שנמלט מהמקום ביום שבת אחר הצהריים.
2 צפייה בגלריה
רפאל דגאי בבית החולים שניידר
רפאל דגאי בבית החולים שניידר
רפאל דגאי בבית החולים שניידר
(צילום: פרטי)
רפאל אושפז בהתחלה בבית החולים לניאדו בעיר והועבר לאחר מכן לבית החולים שניידר בפתח תקוה כשהוא מורדם ומחובר כל העת למכונת הנשמה. מוקדם יותר היום פורסם בכלי התקשורת כי הוא נפטר מפצעיו אך אמו עידכנה את מיינט נתניה כי הוא עדיין נלחם על חייו. רק בשעה (X) בערב הלך הילד לעולמו כשבני משפחתו סביבו.
אמו שמחה אמרה השבוע למיינט כי "המצב לא טוב. המשפחה שלי שבורה ומרוסקת. המצב מאוד קשה". היא ביקשה שיתפללו לשלומו וקיוותה כי הוא יתעורר, אך לצערנו הרב הוא נפטר היום מפצעיו.
שתי חשודות במעורבות באירוע, האם בת ה-70 ובתה בת ה-50, נמלטו מהמקום ונעצרו, לאחר שמשטרת ישראל הפעילה אמצעים טכנולוגיים מתקדמים שהביאו לזיהוי ואיתור הרכב המעורב בתאונה. השתיים חשודות בשיבוש והעלמת ראיות, על ידי ניסיון תיקון הרכב במוסך ביום ראשון בבוקר. הנהגת החשודה, בת ה-70, נמצאת כעת במעצר בית. נסיבות התאונה עדיין נבדקות בידי החוקרים והחקירה בעיצומה. בין השאר נבדק אם הנהגת סטתה מהנתיב ופגעה בילד בזמן שהלך על המדרכה או כשחצה את הכביש. נציין כי בכביש שבו אירעה התאונה אין מעצר חצייה ושוליים.

2 צפייה בגלריה
זירת האירוע
זירת האירוע
זירת האירוע
(צילום: יאיר שגיא)

קראו גם:
"הייתי אצל ההורים שלי בבית בזמן שאבא שלי לקח את שני הילדים שלי לשחק בפארק שעשועים סמוך לשדרות בן גוריון בנתניה", שחזרה שמחה את הרגע בו היא שמעה על התאונה. ''אבא שלי החזיק את שני הילדים שלי והלך איתם ביחד. הוא לוקח אותם כל שבת, רק שהפעם זה נגמר אחרת". כששמחה מתכוונת אחרת היא מתייחסת לעובדה שהנהגת פגעה לא רק בבנה הקטן שנאבק על חייו, אלא גם באביה. "אבא שלי יצא מהסיפור פצוע. הוא שוחרר מבית החולים עם שברים, חבלות ודימום ברגליים, שבר ביד ומכות יבשות", היא מפרטת וחושפת כי גם בנה הגדול עדיין בהלם מאז התאונה. "הבן הבכור שלי ממש בטראומה. הוא ראה הכל, את כל המקרה".
גיסה של שמחה אמר: "אנחנו כועסים על הנהגת. זה פשוט בלתי נתפס שככה נהגה הפוגעת. היא פגעה בילד באור יום בסביבות השעה חמש, זה לא היה לילה, היא ראתה מה שקרה והפקירה אותו ככה על הכביש, ולא הציעה לו עזרה אפילו, אלא פשוט נסעה. עוברי אורח עזרו לסבא ולילד ואם הנהגת היתה מציעה עזרה, יכול להיות שהמצב שלו היה אחרת, אולי היו עושים לו החייאה או משהו שיכול היה למנוע את המצב הזה".
יהי זכרו ברוך