משפחתו של ספיר בנדה (25), שנהרג בזמן שרכב על קורקינט חשמלי, מבקשת את עזרת הציבור באיתור עדי ראייה לתאונת הפגע וברח.
"אנחנו מלאים בסימני שאלה לגבי ארבע הדקות בהן ספיר היה מוטל על הרצפה", אמרה פלג בר בת דודתו.
1 צפייה בגלריה
ספיר בנדה ז"ל
ספיר בנדה ז"ל
ספיר בנדה ז"ל
(צילום: מיטל סגל)
ביום שלישי, 20 באפריל, בשעה 5:55 בבוקר יצא ספיר מדירת חברים ליד גן העיר בתל אביב ורכב לדירתו בשדרות נורדאו. חבריו סיפרו כי אמר להם שהסוללה של הקורקינט חלשה ולכן הוא לא יכול לרכוב מהר.
קראו גם:
על פי הערכת המשטרה, שלוש דקות אחרי שהחל ברכיבה הוא נפגע בפינת הרחובות ז'בוטינסקי-יהושע בן נון.
בר: "הדיווח הראשון שהתקבל במד"א היה מאישה שיצאה מביתה. היא דיווחה על התאונה. בשעה מוקדמת כזו אין הרבה אנשים ברחוב אבל אנחנו מחפשים בכל זאת עדי ראייה ומחכים לכל שביב מידע. אנחנו מבקשים ממי שראה את התאונה לפנות למשטרה כדי שנוכל להבין איך ומה קרה ברגעים האחרונים של ספיר".
ספיר נולד בקיבוץ מגידו. לתל אביב הגיע בשנה האחרונה ללמוד מוזיקה, ועבד כברמן בבר סרבסה ברחוב דיזנגוף.
שחר ויסוצקי, שעבד עימו בבר והכיר אותו עוד מהקיבוץ, כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "בחודשיים האחרונים למדתי להכיר אותך יותר טוב. ראיתי איך בשניות כל הצוות מת עליך ואיך אחרי שלקח לך זמן להבין מה ההבדל בין צ'ייסר למנה אתה הופך להיות כוכב על. היום בבוקר ביקשו ממני מהקיבוץ להתקשר אליך, לברר אם מישהו ראה אותך. ניסיתי שלוש פעמים ולא הייתה תשובה".
ספיר בנדה ז"ל הותיר אחריו זוג הורים, רקפת וראובן, ושני אחים – ענבר (28) ושוהם (21).
על פי נתוני עמותת אור ירוק נהרגו בישראל מתחילת שנת 2021 בתאונות דרכים תשעה רוכבי אופניים וקורקינטים חשמליים. בשנת 2020 (שנת הקורונה והסגרים) נהרגו 21 רוכבי אופניים חשמליים ורוכב קורקינט חשמלי אחד. שנה קודם בשנת 2019 נהרגו 16 רוכבי אופניים חשמליים ושני רוכבי קורקינט חשמלי.
כל היודע דבר מתבקש לפנות למשטרה או להשאיר הודעה בכתובת: Sapirbanda21@gmail.com