רשימת המשאלות של עדן. עדן בן רובי הייתה רק בת 23 כשנרצחה בפסטיבל המוזיקה נובה ב-7 באוקטובר. בן רובי ז"ל היתה אמנית בנפשה, והותירה אחריה אינספור יצירות, חלקן הפכו לתמונות, חלקן לקעקועים וחלק לצוואה שמשפחתה מנסה להגשים בימים אלה.
3 צפייה בגלריה
עדן בן רובי ז"ל
עדן בן רובי ז"ל
עדן בן רובי ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה)

בימים אלה יוצאת משפחתה של עדן בן רובי מראשון לציון למסע להגשים את חלומותיה ומחפשת אמן שיסייע להם לעצב יומן מעצים בהשראת איורים וטקסטים שהותירה.

קראו גם:

"אנחנו עד היום מוצאים טקסטים וציורים שלה", מספרת השבוע אמה מירב, "היא כל הזמן הייתה כותבת ומציירת, יש לנו המון חומרים ממנה. לעדן הייתה רשימת משאלות שהיא כתבה ואנחנו מנסים להגשים אותה, היא כתבה שהיא חולמת להציג בגלרייה בניו יורק ובאמת הטסנו ציורים שלה לשם והם הוצגו לקהל הרחב. חלק מהחלומות ברשימה היא הגשימה בעצמה, כמו טיולים והופעות גדולות, חלק היא לא הספיקה, כמו ללכת עם אבא שלה למשחק כדורסל או להרוויח מיליון דולר, וחלק אנחנו מנסים להגשים".

3 צפייה בגלריה
רשימת המשאלות של עדן ז"ל
רשימת המשאלות של עדן ז"ל
רשימת המשאלות של עדן ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה)

כחלק מהנצחתה מנסה המשפחה בסיוע עמותת "מגשימים את חלומות הנופלים" להוציא יומנים לאור בהשראת הטקסטים של עדן כאשר המטרה היא לסייע לאחרים להגשים את ייעודם בהשראה של עדן.
"זה יומן בו למעשה הקורא כותב, לא בהכרח רשימת משאלות, אלא כל יעד וחלום שיש לו בחיים והוא רוצה לממש אותו. ביומן יש איורים של עדן וטקסטים שהיא כתבה, כל מיני מסרים מעצימים שיכולים לעודד אחרים. עכשיו אנחנו מחפשים יחד עם עמותת 'מגשימים את חלומות הנופלים' מישהו או מישהי שיעצבו את היומן של עדן, יעזרו לנו להוציא אותו לאור ולעזור לאחרים לצאת להגשים את החלומות שלהם כמו שעדן שלנו עשתה".

3 צפייה בגלריה
האיורים של עדן
האיורים של עדן
האיורים של עדן
(צילום: באדיבות המשפחה)

עדן גדלה והתחנכה בראשון לציון בשכונת נאות שקמים. הייתה נערה יצירתית ומוכשרת מאוד, אומנית במלוא מובן המילה. היא ציירה ציורים על קנבסים, גלשנים, בגדים ועוד. אהבה לטייל בארץ ובעולם ולצלם את הטבע, ובעיקר את השמש.
על מצבתה נחרטו המילים: "קרן שמש הכי יפה שלנו, אומנית מוכשרת והכי מיוחדת, ילדה שאהבה חופש, טבע, ים ושקיעות, עולמך היה עולמנו, חייך היו חיינו, תרקדי לנצח ילדה של החיים, אוהבים כואבים ומתגעגעים".