1 צפייה בגלריה
מרוץ הלילה של כפר סבא - יוצא לדרך (צילום: באדיבות העירייה)
מרוץ הלילה של כפר סבא - יוצא לדרך (צילום: באדיבות העירייה)
מרוץ הלילה של כפר סבא - יוצא לדרך (צילום: באדיבות העירייה)
עיריית כפר סבא בהובלת רשות הספורט העירונית, פותחת את ההרשמה באתר העירוני למרוץ הלילה ה- 2 ע"ש ניר רוזמרין ז"ל, שיתקיים ב- 7.6.18.
מקצה 7.5 ק"מ: שעת זינוק 20:30, מחיר 50 שקל
מקצה 3 ק"מ - לכל המשפחה: שעת זינוק 20:00, מחיר 30 שקל
כל משתתף מקבל חולצה, תעודה, מדליה ומספר חזה הכולל צ'יפ אלקטרוני למדידת זמן.
הזינוקים מרחוב בן יהודה פינת דרך הפועל.

הרשמה:

יש להרשם באתר שוונג הרשמה מראש בלבד עד לתאריך ה 3.6.18 בשעה 12:00 - אין רישום ביום האירוע!

חלוקת ערכות:

חלוקה מוקדמת: יום ד‘ 6.6.18 בין השעות 16:00-20:00 מרכז ספורט בר לב הגליל 69 כפר סבא חלוקה ביום המרוץ: יום ה‘ 7.6.18 בין השעות 18:30-20:00 בשטח הכינוס בספורטק העירוני רח' בן יהודה 126.

חניונים:

חניון האיצטדיון העירוני וחניון הקאנטרי קלאב יהיו פתוחים עד השעה 19:30
פרטים נוספים ברשות הספורט 09-7640837.
המרוץ מתאים לאוהבי ספורט, משפחות והציבור הרחב, ויכלול שני מקצים:
מקצה 3 ק"מ לכל המשפחה בעלות של 30 שקל יוזנק ב- 20:00
מקצה 7.5 ק"מ ששעת זינוקו נקבעה ל- 20:30 ועלותו עומדת על 50 שקל.
לרכישת כרטיסים מוקדמת לחצו כאן
בשני המקצים צפויים לקחת חלק כ- 3000 משתתפים- קבוצות ספורט מאורגנות ורצים מכל הארץ, משפחות, בני נוער וילדים. על פי התכנון, יתקיים חלק מהמקצה הארוך בתוך הפארק העירוני באווירה פסטורלית וספורטיבית. המרוץ יתקיים השנה בסגנוןLATINO MUSIC ולאורך כל מסלול הריצה ישולבו נגנים מתופפים ורקדנים, עמדותDJ עם מוסיקה לטינית ועוד. בסיום המרוץ מוזמנים הרצים, בני המשפחה וכלל הציבור ליהנות ממופע מוסיקלי עם הזמר הלטיני איטאלו גונזלס.
מרוץ הלילה נותן אפשרות לבילוי משפחתי ותרבותי ומלבד מסלולי הריצה יהיו בשטח הכינוס עמדות איפור זוהר, מופעי קרקס ברזילאי , מופע זומבה , מופע קפוארה אטרקציות לכל המשפחה. כל המשתתפים במרוצים יקבלו חולצה , מדליה , תעודה ומספר חזה בו צ'יפ למדידת זמנים.
צביקה צרפתי, ראש העיר, "אני גאה ושמח שאנו מקיימים זו השנה השנייה את מרוץ הלילה בכפר סבא, וזאת לאחר ההצלחה הגדולה שלו אשתקד. מיזם זה, שם את העיר כפר סבא בשורה אחת עם ערים ספורטיביות אחרות שמקיימות מרוצי לילה מעין אלו. מדובר באירוע ספורטיבי ומשפחתי כאחד שנותן לכולם הזדמנות שווה לקחת חלק בחגיגה ספורטיבית איכותית. אני מודה לשאול מיטלברג ולצוותו מרשות הספורט ובטוח כי כמו כל אירועי הספורט בעיר, גם אירוע זה יהיה ברמה גבוהה. אני מזמין את כל תושבי העיר להגיע , להשתתף, ליהנות מהמרוץ ובעיקר לשמור על כושר גופני".
שאול מיטלברג, מנהל רשות הספורט העירונית, "עיריית כפר סבא ממשיכה בהשקעה אדירה בקידום הספורט בעיר ומאפשרת לתושבי העיר לקחת חלק באירועים עממים, תחרותיים ומגוונים שמתקיימים בעיר וביניהם - מרוץ כפר סבא, אירוע אופניים-מתגלגלים, פסטיבל ספורט, יום ספורט לגיל הרך, יום ספורט עממי בינלאומי, סטריטבול ועוד. מרוץ הלילה יתקיים בסגנון LATINO MUSIC במטרה להפוך את המרוץ לאירוע ססגוני ושמח".
דוד גוט, מנהל המרוץ, "אנו מזמינים את כלל התושבים לבוא לקחת חלק במרוץ הלילה אירוע ספורטיבי וחוויתי לכל המשפחה".
רישום האירוע יתאפשר מראש בלבד עד תאריך 3.6 דרך אתר העירייה ואתר שוונג- להרשמה לחצו כאן